4 Reacties

één maand geleden

Gelukkig nog niet zo heftig, maar het begint inderdaad wel diezelfde kant op te gaan. Ik heb al wel een aantal keer huilend in bed gelegen dat ik niet kon slapen van de pijn. Ik heb gelukkig een hele fijne fysio die me echt heel erg helpt. Dan is het een paar dagen iig verlicht.

één maand geleden

Oh ik heb dit soms ineens als ik fiets, bij mij links van schaambot naar heupbot! Als een soort kramp komt het er in en vervolgens word dat een voorwee waarvan ik bijna moet overgeven. Wat heftig dat je dit al sinds zaterdag hebt!! Zou het vast zitten misschien dat het zo heftig is? Zou fysio kunnen helpen?

één maand geleden

Oei wat heftig! Heb je al contact opgenomen met je bekkenfysiotherapeut? Wellicht kan die voor wat verlichting zorgen door middel van massage. Ik ben vorige week ook echt beroerd geweest van de pijn (hoofdpijn, misselijk en gevoel dat ik koorts had) kon gelukkig snel 2 keer langs komen en dat hielp veel in de combi met veel je rust pakken. Sterkte!

één maand geleden

Is het echt bekkenpijn? Of is het in je buik? Want dit klinkt enorm heftig voor bekkenpijn. Anders misschien even contact met de huisarts voor bijvoorbeeld urine controle en Ontstekingswaarde, of er niks anders speelt (niersteen, blinde darm ontsteking, etc)?