3 Reacties
22 dagen geleden
Ik heb het niet gedaan bij m’n eerste omdat er niet echt een medische reden voor was en ik me dan juist nog meer zorgen zou maken. Ik had ook gelezen dat het alarm soms af gaat zonder reden als de sok net niet goed zit. Ik zou dan juist nog gestresster raken. Zoek ‘Owlet false alarm’ maar op Google. Met die kennis had ik dus besloten het niet te doen. Alsnog zat ik de eerste weken wel de hele tijd te kijken en luisteren omdat newborns zoveel geluid maken bij het slapen (die van mij iig) maar op een gegeven moment had ik er gewoon vertrouwen in dat het allemaal oké is.
21 dagen geleden
Ik heb bij mn eerste ook naar zoiets gekeken, uiteindelijk niet gedaan. Eerste paar maanden sliep hij in de co sleeper naast mij. Dit zorgde ervoor dat ik van elk kraakje en geluidje wakker werd (newborns maken verassend vee lawaai 😂) en ik ook om de haverklap deed checken. Op gegeven moment was ik zo moe en bouwde ik het zelfvertrouwen op dat het goed ging en kon ik rustiger slapen, vertrouwend dat ik wakker werd als het moest.
21 dagen geleden
Ik hoor dat je heel vaak vals alarm hebt. Lijkt mij stressvolle dan zonder alarm.