8 Reacties

één maand geleden

Wat een kinderachtig gedrag zeg. Zeg hem dat ie zich als volwassen vent moet gedragen. Negeren doe je op de basisschool.

één maand geleden

Reactie op Plofje98

Wat een kinderachtig gedrag zeg. Zeg hem dat ie zich als volwassen vent m ...
Echt hoor! Heb het gezegd maar krijg alleen een arrogante blik haha😟😂

één maand geleden

Reactie op Vaalezje

Echt hoor! Heb het gezegd maar krijg alleen een arrogante blik haha😟😂
Ja ik weet ook niet wat je eraan kunt doen. Denk dat als dit gedrag vaak voor komt, de basis van de communicatie al niet goed ligt en jullie daar misschien aan moeten werken. Dit lijkt me ook geen fijn voorbeeld voor je kinderen namelijk

één maand geleden

Reactie op Plofje98

Ja ik weet ook niet wat je eraan kunt doen. Denk dat als dit gedrag vaak v ...
Nee zo denk ik er precies ook over en heb relatietherapie voorgesteld want onze communicatie gaat echt niet oké, maar dat wilt hij niet.

één maand geleden

Klinkt als een hele koppige man. Lijkt me niet dat dit om de groenten gaat, maar een opstapeling. Enig idee wat hier achter kan zitten? Misschien wilde hij je ontlasten door te koken en valt zo’n opmerking dan verkeerd. Ipv zien dat hij je ondersteunt alleen opmerken wat hij verkeerd doet. Alsnog heel koppig en kinderachtig om niet gewoon aan te kunnen geven wat het probleem is. Dat negeren is zo vervelend.

één maand geleden

Reactie op Vaalezje

Nee zo denk ik er precies ook over en heb relatietherapie voorgesteld want ...
Ja dan kun je er vrij weinig mee. Ik zou er dan zelf heel snel klaar mee zijn 🫣

één maand geleden

Reactie op Sammyy92

Klinkt als een hele koppige man. Lijkt me niet dat dit om de groenten gaat, ...
Nee het is zeker een opstapeling van! Hij praat alleen nooit dus ik heb geen idee wat ik anders kan doen, want als ik om voorbeelden vraag dan is het “moet ik voor alles een voorbeeld geven?”…. Nou uh ja, want anders weet ik niet waar het over gaat :( Het is echt een hele nare situatie ook omdat ik voor hem 250km ben verhuisd en mn familie en vrienden op 3 uur van mij af zitten..

één maand geleden

Reactie op Vaalezje

Nee zo denk ik er precies ook over en heb relatietherapie voorgesteld want ...
Zoals het nu overkomt lijkt het mij geen gezonde relatie. Zeker niet als je straks 3 kinderen samen moet opvoeden, daar hoort communicatie bij. Ook om je eigen relatie stand te laten houden, want dit klinkt niet duurzaam. Hij kan wel een relatietherapeut weigeren maar dan zal de relatie niet lang meer duren voor jullie gillend gek van elkaar worden verwacht ik. Hij heeft niet heel veel keuzes lijkt mij. Of gaan communiceren of een coach/therapeut opzoeken en dit toch gaan aanleren. Soms is een extra persoon gewoon even prettig om erbij te hebben, is niets om voor te schamen of raar te vinden (mocht hij dat gevoelnhebben). Je relatie is nu nog te redden, negeren is niet leuk maar het is geen keiharde ruzie. Als jullie straks beiden een grens hebben bereikt is het zelfs voor een therapeut niet meer te redden.