12 Reacties

9 dagen geleden

Ja, ik heb dit gehad en ik had toen een bacteriële schimmelinfectie maar dit is wel gek veel afscheiding dat je hebt als je geen last hebt van vaginale jeuk bijvoorbeeld. Als je het niet vertrouwt, bellen voor de zekerheid, dan kan je ook met een gerust gevoel naar bed wellicht.

9 dagen geleden

Reactie op AV00

Ja, ik heb dit gehad en ik had toen een bacteriële schimmelinfectie maar di ...
Ja ik heb verder nergens last van het ruikt ook niet raar ofso maar toch idd heb het nooit gehad maar hoe kan ik bellen is het mogelijk om Verloskundige foto te sturen ?

9 dagen geleden

Reactie op sirine

Ja ik heb verder nergens last van het ruikt ook niet raar ofso maar toch id ...
Het beste wat je misschien kan doen is even bellen of een mailtje sturen met wat je is overkomen en met de vraag of je de foto naar ze toe kan mailen zodat ze even kunnen meekijken, wel zo fijn als dit mogelijk is.

9 dagen geleden

Hmm dit ziet er toch wel een beetje gek uit. Zou zeker even bellen! Nooit zo gehad.

9 dagen geleden

Het kan ook een deel van de slijmprop zijn, lastig te zeggen.. ziet er wel gek uit inderdaad.. Voor afscheiding is het wel vrij veel en dikkig maar wellicht zit er toch een ontsteking dan heb je ook een andere soort afscheiding.

9 dagen geleden

Weet je zeker dat dit van jezelf is? En niet van een product? Dit ziet er wel heel apart uit zo die structuur

9 dagen geleden

Ik vind het een beetje lijken alsof er nog toiletpapier tussen je vagina zat🙊 heb je ergens last van qua jeuk of een geur?

8 dagen geleden

Voor de slijmprop is dit wel een bijz. Kleur en consistentie. Ik zou ook overleggen om uit te sluiten wat het is.

8 dagen geleden

Ik heb wel eens soortgelijke afscheiding wanneer ik een schimmelinfectie heb. Maar als je geen symptomen hebt lijkt het me daar niet van te komen.

8 dagen geleden

Reactie op Littlebutterfly

Ik vind het een beetje lijken alsof er nog toiletpapier tussen je vagina za ...
Hahah nee s geen wc papier 😂

8 dagen geleden

Ik heb gebeld en mocht foto opsturen, ik hoefde me nergens zorgen over te maken ik heb nergens last van ook geen jeuk geen nare geurtjes dus daar ligt het niet aan ze gaf aan dat dit miss slijmprob zou kunnen zijn maar dat ik me daar ook geen zorgen over hoefde te maken omdat het opnieuw weer word aangemaakt ofso

8 dagen geleden

Reactie op sirine

Ik heb gebeld en mocht foto opsturen, ik hoefde me nergens zorgen over te m ...
Fijn dat het allemaal goed zit! 😘