7 Reacties

4 dagen geleden

Ik gebruik zelf de perineumolie van Weleda. Ik ben begonnen met 34 wk en merk echt al een heel groot verschil nu 37+4. Alles is een stuk soepeler geen idee of het door de massage komt of gewoon het verweken. Ik doe het elke avond voor ik naar bed ga en probeer het 1 a 2x per week met mij man te doen om het nog een beetje leuk te houden. 😉

4 dagen geleden

Ik heb olie van Weleda gekocht en nu iets meer als een weekje geleden begonnen met 3 a 4 keer per week masseren. Geen idee of het echt helpt maar we gaan het zien, kleine moeite dacht ik zo!

4 dagen geleden

Ook hier wordt de perineumolie van Weleda gebruikt. Begon zelf met 35 wkn maar lukte me niet goed. Nu doet mijn man het 4x per week. Niet per se het prettigste wat er is maar wat al wordt gezegd: het kan alleen maar helpen lijkt me🙏

4 dagen geleden

De olie van Lansinoh huis gehaald maar krijg mezelf er niet tot gezet om het ook daadwerkelijk te gaan doen. Ben bang dat het van uitstel afstel gaat worden 🫠 kan alleen niet verklaren waarom ik het niet durf te doen haha

4 dagen geleden

Ben ik de enige die er niet makkelijk bij komt en bij t drukken erop denk van hmm dit is als best pijnlijk laat staaaaan… de bevalling

4 dagen geleden

Reactie op Chey..

Ben ik de enige die er niet makkelijk bij komt en bij t drukken erop denk v ...
Ik vind het ook helemaaaal niet relaxt nee.. en had dezelfde gedachte, als ik dit al niet ‘oke’ vind voelen 🫣

2 dagen geleden

Ik heb toch maar een flesje gekocht en vandaag gemasseerd. Het is inderdaad niet heel prettig en nog wel lastig om er goed bij te komen.. eens kijken hoe lang ik het vol hou haha