11 Reacties

15 dagen geleden

Ik heb ook vaak rechtsboven in m'n buik pijn. Bij mij komt het omdat een van mijn kindjes (tweeling) daar met het hoofdje in de ribben boog ligt. Kan het zijn dat dat het is of dat je trapjes krijgt daar? Maar ik zou wel even bellen buiten dit om want pijn in de boven buik is ook een symptoom van zwangerschapsvergiftiging. Succes!

15 dagen geleden

Ik voel de trapjes eigenlijk meer aan de zijkant en heb het over de hele bovenbuik niet specifiek een vast plek en doet niet echt pijn meer een zeurend tekent gevoel

15 dagen geleden

Kunnen ook galstenen zijn. Maar daarbij wordt de pijn meestal niet minder als je gaat liggen. Kan inderdaad zwangerschapsvergiftiging zijn.

15 dagen geleden

Ik heb sinds vanacht ook als ik naar de wc ga dan denk ik dat ik grote boodschap moet maar dan krijg ik pijn in mijn vagina. Dus zat ook al te denken van misschien indalingsweeen maar wil straks toch gaan bellen want ze hebben afgelopen week nog mijn urine en ontsteking waardes gecheckt en niks gevonden

15 dagen geleden

Reactie op Marnet2013

Ik heb sinds vanacht ook als ik naar de wc ga dan denk ik dat ik grote bood ...
En weet je al meer?

15 dagen geleden

Reactie op emmie12

En weet je al meer?
Nee het observatorium van het ziekenhuis zou me terug bellen maar is nog niet gebeurd.

15 dagen geleden

Reactie op emmie12

En weet je al meer?
Ze hebben niks kunnen vinden ze gooien het op te veel doen en de groei van de kleine meid.

14 dagen geleden

Reactie op Marnet2013

Ze hebben niks kunnen vinden ze gooien het op te veel doen en de groei van ...
En ze hebben wel je urine en bloed gecheckt? Ik had het namelijk zelf ook en toen had ik verhoogde eiwitten

14 dagen geleden

Reactie op emmie12

En ze hebben wel je urine en bloed gecheckt? Ik had het namelijk zelf ook e ...
Ja urine is afgelopen dinsdag al gecheckt en heeft op kweek gestaan zat geen ontsteking in. Bloedprikken vonden ze niet nodig aangezien ik vorige week nog bloedgeprikt had en daar konden ze ook niks uit halen. Ik moet namelijk om de 2 weken Bloedprikken inverband met zwangerschapscholestase. Maar heb wel zo iets als ik het vandaag niet meer vertrouw bel ik zo er weer heen

14 dagen geleden

Ik heb dit ook gedurende de dag. Het trekt alleen bij mij wel weg als ik geslapen heb en nog even lig in bed. Zodra ik weer zit en mezelf aan ga kleden heb ik het eigenlijk direct weer. Ik voel het trekken ofzo, een soort continue trekkende pijn. Inderdaad een soort harde buik die niet weg trekt. En dan lijkt het vooral in een soort band bovenin de buik te zitten. Ik dacht dat het aan de manier lag waarop ik zwanger ben. Ik ben slank en draag een vrij kleine buik naar voren. Ik heb het gevoel dat mijn kind er maar net in past, je ziet zijn lichaam zelfs zitten als je naar mijn buik kijkt. Bukken kan ik eigenlijk niet, de baby protesteert dan mega en daarna krijg ik ook een nog harde buik. Maarja ik moet soms wel even bukken met een peuter in huis 😅 Is dit een beetje wat je herkent of bedoelt?

14 dagen geleden

Reactie op PrettyPeacock

Ik heb dit ook gedurende de dag. Het trekt alleen bij mij wel weg als ik ge ...
Ja hier herken ik me wel in alleen het bukken lukt mij nog wel met moeite en soms pijn na afloop .