8 Reacties

één maand geleden

Niemand ?

één maand geleden

Hi Laura, helaas heb ik hier ook last van! Het voelt als een (soort) zeurende/constante spierpijn.. Ik heb er nog geen oplossing voor gevonden helaas ..

één maand geleden

Reactie op Annaa26

Hi Laura, helaas heb ik hier ook last van! Het voelt als een (soort) zeuren ...
Ja ik kan bepaalde bewegingen ook helemaal niet meer maken en ik krijg er ontzettend spanningshoofdpijn van ook.

één maand geleden

Ik heb dit ook, maar straalt bij mij helemaal uit naar vingers. Huisarts, fysio en vk naar gekeken en die zeggen allemaal carpaal tunnelsyndroom. Ik slaap nu met spalkjes, zodat dat in ieder geval beter gaat. Maar blijft rot ☹️

één maand geleden

Ja heb hier met vlagen ook last van. Indd ook spanningshoofdpijn. Als ik voldoende slaap gaat het wel weer weg maar met slapen lig ik ook op de zij ipv buik zoals normaal en denk dat het ook hier van komt. Andere houding. Super vervelend!

één maand geleden

Reactie op bonjour

Ja heb hier met vlagen ook last van. Indd ook spanningshoofdpijn. Als ik vo ...
Ja dat zij slapen gaat het hem waarschijnlijk niet zijn. Ik ben altijd een zijslaper geweest. Mijn huisarts zei dat het kon komen door mijn verandering van houding tijdens mijn werk. Ik had eerst zwangererschaps ischias, die nu redelijk verminderd Is door meer zittend werk. Maar nu zijn mijn schouders dus overbelast omdat ik nu veel met mijn armen moet doen. Het is ook nooit goed 🤣😩

één maand geleden

Reactie op laurajohn

Ja dat zij slapen gaat het hem waarschijnlijk niet zijn. Ik ben altijd een ...
Ah ja mega vervelend! Merk het ook wel eens in mijn stuitje onderin. Het zal er allemaal wel bij horen maar die armpijn is heel vervelend inderdaad!

één maand geleden

Hier een oefentherapeut:) het is belangrijk dat je (vooral tijdens zwangerschap!) veel afwisselt van houding. Te lang zitten, staan zitten is voor niets goed. Het bekken niet, rug/schouders en nek. Ik adviseer je te zoeken naar rek oefeningen voor de Trapezius en levator. Vaak zitten deze spieren vast. Verder zou je PCM mogen slikken tijdens je zwangerschap (let op, niet langer dan een week en niet meer dan 6 tabletten van 500 mg per dag!) daarnaast kan je kijken of warmte helpt (warme douche, kruik, pittenzak) verminder stress en zorg voor voldoende ontspanning. Spanning zorgt ook vaak voor dit soort klachten. Succes!!