13 Reacties
18 dagen geleden
Dat heb ik ook, net onder m'n linker borst. Andere kant ook wel, maar minder. Heel vervelend! Ik heb gemerkt dat het bij mij vooral pijn doet bij bukken en als ik 'verkeerd' zit/lig. Ik probeer het dan ook zoveel mogelijk te ontlasten door zo weinig mogelijk te bukken en met zitten een wat meer uitgestrekte houding aan te nemen (schouders en rug recht). Voor het slapen heb ik gemerkt dat het helpt om het borstbeen daar wat meer steun te geven met een extra kussen. Ik heb daarom zo'n extra lang kussen besteld, als het goed is komt die morgen binnen. Hopelijk helpt dat ook nog weer iets.
Op deze manier is het voor mij tot nu toe redelijk vol te houden, maar ik ben bang dat dit alleen maar erger wordt hoe meer de baarmoeder groeit en dus hoe minder ruimte er is in m'n buik. 馃槄 We gaan het zien!
18 dagen geleden
Reactie op Naomi2010
Dat heb ik ook, net onder m'n linker borst. Andere kant ook wel, maar minde ...
Dank je wel voor je uitgebreide antwoord! Goede tip van het kussen, ik heb een Snoozzz maar ik denk dat ik nog een extra kussen pak, want m'n borstbeen zakt erg in en dag verergert te pijn als ik op mijn zij ligt.
De verloskundige zei inderdaad ook dat er verder helaas niet zo heel veel aan te doen is 馃ゲ
17 dagen geleden
Reactie op NaylaE
Oooh ik heb het ook, alsof het zwaar gekneusd is ook aan de linkerkant. Elk ...
Heb je contact met een fysio? Ik heb gehoord dat in het slechtste geval je zelfs een gekneusde rib kunt krijgen van het schoppen van de baby! De fysio heeft mij vandaag gelukkig wel verlichting gegeven...
10 dagen geleden
Ik heb net 5 dagen in het ziekenhuis gelegen. Bovenop de pijn kreeg ik kolieken. De ergste pijnaanvallen die ik ooit heb ervaren. Ze denken aan het syndroom van Tietze..
onderhand weer thuis, nog steeds gigantische pijn aan mijn linkerflank maar geen aanvallen meer.. Ik neem zetpillen met buscopan eventueel dachten ze aan een nierstuwing/nierstenen en die pijnstiller doet enigzins werk.. 35,5 week nu
10 dagen geleden
Reactie op NaylaE
Ik heb net 5 dagen in het ziekenhuis gelegen. Bovenop de pijn kreeg ik koli ...
Tietze is is vreselijk. Ik heb het al jaren. Vaak heb ik pijn aanvallen in de nacht en het enige wat helpt is dan bewegen. Dit is eerst heel onprettig maar door het bewegen word het soepeler en zwakt de pijn af. Ik ga vaak midden in de nacht dan de was doen馃檲
9 dagen geleden
Reactie op NaylaE
Ik heb net 5 dagen in het ziekenhuis gelegen. Bovenop de pijn kreeg ik koli ...
Mag ik vragen hoe de pijn voelt en waar die zit? Ik heb namelijk ook pijn aanvallen
9 dagen geleden
Ja hier ook al een paar weken gekneusde ribben. Is echt shit. Had het bij mijn vorige zwangerschap niet. Vooral bij het slapen is het gruwelijk qua pijn. Alleen paracetamol slikken voor het slapen gaan of overdag werkt. Kan weken tot maanden duren heb ik gehoord. Ik doe zo voorzichtig mogelijk qua tillen met de hoop dat het bij de bevalling minder erg is 馃槶 maar ondanks dat toch nog veel pijn nu
9 dagen geleden
Reactie op Littlemanmay2022
Mag ik vragen hoe de pijn voelt en waar die zit? Ik heb namelijk ook pijn a ...
De pijn zit vooral links achter de ribben en straalt bij koliek aanvallen uit naar de rug buik (eigenlijk overal) het waren zulke heftige aanvallen uren lang dat mijn hele lichaam verkrampt is geraakt, dag erna gebeurde het weer vandaar dat ik in het ziekenhuis heb gelegen aan de morfine.. de aanvallen zijn gestopt tot op vannacht toen kreeg ik er weer een maar die wist ik snel weg te puffen en onder controle te krijgen. Desalniettemin de hele nacht niet kunnen slapen vanwege de blijvende pijn in me zij. Ik ben er niet gerust op gesteld maar verder onderzoek kon niet plaatsvinden vanwege de zwangerschap