8 Reacties

24 dagen geleden

Is inderdaad vocht in je polsen/handen. Had ik vorige zwangerschap ook, hoef je niet perse te zien van buiten. Carpaal tunnel syndroom had ik toen. Ging na de bevalling na een week al weg. Je kunt er helaas niet veel aan doen. Goed blijven drinken om vocht af te drijven, paracetamol tegen de pijn als het heel erg is en rust… Bij mij hielp eigenlijk niet zo veel en moest ik veel letterlijk uit handen geven aan anderen om te doen 😅

24 dagen geleden

Jaa herkenbaar ook door vocht, bij mij zie je het ook niet echt maar mijn vingers voelen wel wat opgezet. Ik vraag om de haverklap of m’n vriend mn handen en polsen wil masseren ☺️

24 dagen geleden

Oh ja verschrikkelijk, word er mee wakker 🥲 zie idd niet dat ik vocht vast houd. Krijg zelfs mn ringen nog normaal om.

24 dagen geleden

Hier precies hetzelfde. Ook 32 weken, maar inmiddels nu bijna 2 weken last van

24 dagen geleden

Yes, heel herkenbaar. Ik heb sinds deze week van die knijpputty gekocht. Daar ga ik even mee zitten kneden als ik last heb, dan voelt het vaak al wat beter! Heeft inderdaad met vocht te maken. Door je vingers te bewegen, dus kneden bijvoorbeeld, wordt het vocht beter afgevoerd. En veel blijven drinken sowieso!

24 dagen geleden

Carpaaltubnel syndroom, ik had er al last van met 20 weken. Ik heb toen pols braces gekocht voor tijdens het slapen en het werkt echt heel goed. Ik heb weinig tot geen pijn op het moment.

23 dagen geleden

Reactie op laurajohn

Carpaaltubnel syndroom, ik had er al last van met 20 weken. Ik heb toen pol ...
Waar heb je deze gekocht?😃😃

23 dagen geleden

Reactie op Nurse!

Waar heb je deze gekocht?😃😃
https://amzn.eu/d/9e3TLJf Deze heb ik gekocht