74 Reacties

4 maanden geleden

Heb hem ook aan de voorkant liggen, net als de vorige keer. Maar dacht van de week ook echt wel iets te voelen

4 maanden geleden

Hoi! Voor mij de eerste zwangerschap en ook de placenta aan de voorkant liggen. Ik kan dus niet zeggen of het mogelijk is, maar lijkt mij van wel! Zeker omdat het je tweede is, herken je het veel eerder. Verloskundige en echoscopist vertelden mij dat veel met placenta aan voorzijde achteraf de kleine toch al wel eerder voelden, maar dat ze niet wisten dat het dan zo zou voelen.

4 maanden geleden

Ik ben nu 16+5 zwanger van mijn eerste kindje mijn verloskundige zei me dat mijn placenta aan de rechter kant ligt voor ook ik voel wel hier en daar soms plopjes ik wacht er ook een soort van op hahah🤭

4 maanden geleden

Ik heb hem ook aan de voorkant liggen en zwanger van de eerste. Van de week het gevoel gehad van een plopje. In totaal nog maar 3x gevoeld. Ik hoop vaker dit te voelen

4 maanden geleden

Reactie op Joline-1

Hoi! Voor mij de eerste zwangerschap en ook de placenta aan de voorkant lig ...
Ja dat hoor ik inderdaad ook vaak, dat je bij de 2e het eerder herkent 😍

4 maanden geleden

Reactie op rachelnap1

Ik ben nu 16+5 zwanger van mijn eerste kindje mijn verloskundige zei me da ...
Spannend hè😍

4 maanden geleden

Reactie op CharissaBK

Ik heb hem ook aan de voorkant liggen en zwanger van de eerste. Van de wee ...
Ben trouwens 18weken

4 maanden geleden

Reactie op MarlonL

Heb hem ook aan de voorkant liggen, net als de vorige keer. Maar dacht van ...
Ooh kijk! Hoever ben jij?

4 maanden geleden

Reactie op irisrm

Spannend hè😍
Enorm spannend ook omdat het de eerste is en je geen idee heb hoe alles zo gaat voelen 🥰

4 maanden geleden

Reactie op CharissaBK

Ik heb hem ook aan de voorkant liggen en zwanger van de eerste. Van de wee ...
Oooh zie je wel. Dan moet ik het nu ook wat vaker gaan voelen 😍

4 maanden geleden

Reactie op irisrm

Ooh kijk! Hoever ben jij?
Ook 15+2:-)

4 maanden geleden

Reactie op Joline-1

Hoi! Voor mij de eerste zwangerschap en ook de placenta aan de voorkant lig ...
Ik ben nu 14.3 weken. Benieuwd wanneer ik wat ga voelen!

4 maanden geleden

Reactie op rachelnap1

Enorm spannend ook omdat het de eerste is en je geen idee heb hoe alles zo ...
Het is echt zoooo fantastisch en zo speciaal. Die bewegingen en zelfs reactie terug als je wat verder zwanger bent is zoiets bijzonders 🥰🥰

4 maanden geleden

Tijdens mijn eerste zwangerschap had ik ook mijn placenta aan de voorkant liggen, en toen voelde ik ook echt wel de plopjes vroeg met 15 weken ongeveer... ben nu zo blij dat mijn placenta nu achter ligt en ik dus al met 12 weken de baby voelde, ik heb tijdens mijn eerste zwangerschap echt weinig gevoeld... pas richting het einde een voet trappen naar beneden, baalde daar ook echt van, maakt je ook zo onzeker maar de momenten zijn er zeker wel alleen bij mij toen echt niet dagelijks...

4 maanden geleden

Reactie op sascgio

Tijdens mijn eerste zwangerschap had ik ook mijn placenta aan de voorkant l ...
Ooh het kan dus inderdaad wel! Ja stiekem baalde ik ook wel een beetje je hoort inderdaad veel van dat soort verhalen..

4 maanden geleden

Ik had bij mijn eerdte zwangerschap ook de placenta voorliggen, maar voelde haar vanaf 16 weken en vanaf 17,5 week echt regelmatig en flinke schopjes. Nu 16 weken zwanger vd tweede en helaas weer een placenta aan de voorkant, maar voel al een paar weken zachte schopjes. Niet regelmatig en soms ook een dagje niet, maar herken ze zeker wel van mn vorige zwangerschap! Hoop dat het snel regelmatig wordt🙏🏻 Kan dus zeker wel!

4 maanden geleden

Mij bij ligt hij ook voor. Ik ben 16+2 en het is mijn eerste. Ik probeer echt wel aandacht ervoor te hebben, het te voelen, lijkt mij zo magisch. Vind het leuk om deze verhalen te lezen dus! Ik heb nog niet het idee dat ik echt iets voel. Maar ik weet ook niet goed wat ik moet voelen. "Plopjes" is nog wat abstract haha. Hoop er straks ook over mee te praten!😁

4 maanden geleden

Hier ook aan de voorkant, ben nu 14+2 van de eerste. Hoop toch ook wel dat ik het iets eerder al ga voelen 😇

4 maanden geleden

Bij mij ook aan de voorkant, maar zo nu en dan voel ik wel wat. Meestal wanneer ik lig.

4 maanden geleden

Dat kan zeker! Ik had mijn vorige zwangerschap ook de placenta aan de voorkant, maar voelde rond 16 weken al beweging. Nu met de 2e al vanaf 15+3, blijft zo’n bijzonder gevoel 🥰