74 Reacties

4 maanden geleden

Ik ben nu 17+3 en ook de placenta aan de voorkant. Ik voel wel een aantal weken af en toe (heel willekeurig) ‘zeepbelletjes’ maar verder voel ik nog niets. Ik ben wel heel benieuwd ☺️

4 maanden geleden

Hier nu 18+1 en nog niets, tweede kindje

4 maanden geleden

Hier sinds vandaag echt duidelijk voelbaar. Ben 17+4 hier voor ookal maar wat zachter qua gevoel. Nu voel ik duidelijk dat ze bijv trapt of draait, heel gek maar zo bijzonder 😊 trouwens tweede kindje. Andere dochter lag de placenta achter voelde ik met 14 weken al super duidelijk.

4 maanden geleden

Ik ben inmiddels 18,5 week en voel de kleine meid veel bewegen! Echt een enorm verschil met een week geleden. Precies zoals bij mijn dochter waar ik de placenta ook aan de voorkant had, bij haar werd het ook vanaf 18 weken duidelijker / regelmatiger. Van 15 tm 17 weken was het nog wat onregelmatig en “zachtjes” waar ik soms onzeker over was🙈 maar inmiddels vind ik dat ze al harde trapjes kan geven😂 ook op mn blaas🥴 Zo leuk en speciaal weer💗

4 maanden geleden

Reactie op Flower221

Ik ben inmiddels 18,5 week en voel de kleine meid veel bewegen! Echt een en ...
Haha! Ik heb precieeees hetzelfde. Ik voelde al wel wat vanaf een week of 15 maar wist niet of dat het was 🤷🏼‍♀️ nu inderdaad sinds week 18 heel duidelijk na het eten ook en zelfs mijn vriend voelde heeeel lichtjes iets met 19 weken nu. Ook placenta aan de voorkant.

4 maanden geleden

Bij mijn 1ste voelde ik haar echt pas rond de 20 weken als ik het me goed herinner ik had de placenta toen voor. Nu 16 weken en weer placenta voor dus ga er vanuit dat het nog eventjes duurt

4 maanden geleden

Reactie op jhzzee

Haha! Ik heb precieeees hetzelfde. Ik voelde al wel wat vanaf een week of 1 ...
Oh wauw bijzonder ! Ik ben 16 weken en voel nog niks (placenta voor)

4 maanden geleden

Reactie op Lauraelisabeth2024

Ik ben nu 17+3 en ook de placenta aan de voorkant. Ik voel wel een aantal w ...
Ik ook!!🥹😂🫶🏻

4 maanden geleden

Hier vanaf 15 weken regelmatig. Nu bijna 21 weken en sinds enkele weken dagelijks en nu ook vaak gedurende de dag. Hij trapt ook al best hard en ook vaak op m’n blaas 😂

4 maanden geleden

Wat fijn dat er alsnog zoveel vrouwen zijn die de kleine wel zo vroeg voelen, ondanks de placenta aan de voorkant ligt. Ik kan niet wachten totdat ik de eerste plopjes ga voelen.. Momenteel 20+5 weken en voel nog geen ene drol 🙃🥲

3 maanden geleden

Reactie op denisedk

Wat fijn dat er alsnog zoveel vrouwen zijn die de kleine wel zo vroeg voele ...
Wat jammer zeg!! Wat zegt je verloskundige ervan? Hopelijk ga je gauw iets voelen 🥰🥰

3 maanden geleden

Ik heb vandaag voor het eerst toen op mijn rug lag. De baby voelen schoppen en mijn man ook. Ook bij mij ligt de placenta voor, ben 20 weken. Mijn vk gaf vorige week aan, als je hem wel of niet voel het zegt allemaal niete

3 maanden geleden

Ik ben vandaag 17.2 wkn en voel ook nog niets. Hoeft ook nog niet, het mag gelukkig nog even duren. Maar soms voelt het wel een beetje raar omdat we met de 15 weken controle het hartje nog heb gehoord maar nu dus 'geen teken van leven hebben' tot de volgende controle 😜 We zijn er wel al volop tegen aan het praten en aan het aaien haha

3 maanden geleden

Jaa hier hetzelfde. Voorkant, tweede kindje, voelde het ook al bubbelen en doen rond 15 weken. Ben nu 19 weken en voel de baby vollop

3 maanden geleden

Reactie op Joline-1

Ik ben vandaag 17.2 wkn en voel ook nog niets. Hoeft ook nog niet, het mag ...
Hee!! Ik heb precies hetzelfde, en we zijn precies even ver. Wat leuk!

3 maanden geleden

Ik vraag me af wat jullie dan voelen... echt van binnen uit/binnenin de buik of ook vanaf de buitenkant? Ik weet nog niet precies wat ik zou moeten voelen dus vind het me beetje lastig voor te stellen

3 maanden geleden

Reactie op Joline-1

Ik vraag me af wat jullie dan voelen... echt van binnen uit/binnenin de bui ...
Gekriebel vanaf je navel naar onderen. Alles boven je navel zijn je darmen. Ik voel hele duidelijke plopjes( schopjes) in de ochtend als ik op mijn rug lig. Nu ook aan de buitenkant ik ben vandaag 20.1

3 maanden geleden

Gisteravond voor het eerst echt een schopje te zien aan de buiten kant 😍

3 maanden geleden

Vanaf week 15 voelde ik golven in mijn onderbuik. En met week 17 had ik af en toe plopjes rond om mijn schaambot. Inmiddels voel ik hem soms in de avond plopjes of van harde plekjes wat er paar seconde zijn en is het weer weg. Maar nog geen schopjes of iets. Mijn placenta ligt rechts voor. Alles wat ik voel is op links 🥰 ben benieuwd als het meer wordt. Vriendin van me is 32-33 weken die voelt de kleine sinds week 28 pas met lichte schopjes en heel veel plopjes heeft ook de placenta voor liggen. Achja zolang de baby maar gezond ter wereld komt en goed groeit nu is het voor mij prima. Maak me nog geen zorgen. Vriendlief kan niet wachten tot hij iets kan voelen.

3 maanden geleden

Hier ook placenta aan de voorkant, ik merk wel echt verschil bij mijn vorige zwangerschap toen die aan de achterkant lag. Maar man, ik heb weer een sterke druktemaker in de buik. Nu bijna 20 weken en zowel ik als mijn man kunnen haar heel goed en vaak voelen.