74 Reacties

3 maanden geleden

Reactie op Chalot

Hier ook placenta aan de voorkant, ik merk wel echt verschil bij mijn vorig ...
Haha jaa mooi hè, hier precies hetzelfde☺️

3 maanden geleden

Reactie op Flower221

Wat jammer zeg!! Wat zegt je verloskundige ervan? Hopelijk ga je gauw iets ...
Vandaag tijdens de controle hebben we het er even over gehad. Zij geeft aan niks aan de hand en logisch te verklaren met de placenta aan de voorkant

3 maanden geleden

Placenta vorige keer achter en voelde mijn zoontje heeeel sterk heel vroeg, vanaf 13/14 week al. Deze keer voel ik nogsteeds niks eigenlijk met bijna 19 weken. Soms iets wat iets zou kunnen zijn 😅 voel me zo onzeker, weinig klachten ook en eigenlijk voel ik me nogsteeds niet zwanger 😅

3 maanden geleden

Vanaf 23 weken ben ik incidenteel en niet elke dag, de vage plopjes gaan voelen

3 maanden geleden

Kan zeker, mijn placenta ligt aan de voorkant en ik voelde mijn zoontje al vanaf de 1ste trimester, ook tijdens de eerste echo, toen tegelijkertijd voelde ik en zag ik hem bewegen. Erg vroeg hé! In de eerste echo kreeg hij ook de hik, grappig om te zien, en zo vroeg kan dat ook al!

3 maanden geleden

Ik heb ook de placenta aan de voorkant en heb voor het eerst een schopje gevoeld met 19.5!

3 maanden geleden

Mijn placenta ligt voor deze zwangerschap, ik voel nu sinds 20+3 de baby dagelijks bewegen en trappen. Een aantal keer per dag! Daarvoor echt vrijwel niks op misschien heel af en toe een plopje na.

3 maanden geleden

Sinds 21+2 voelde ik de baby en sinds 22 weken vol ik de baby echt dagelijks. Vanmorgen was het zo actief dat mijn man het zelfs kan voelen, voor het eerst. Door dat de placenta voor zit was ik eerst bang het niet of nauwelijks te gaan voelen maar dat is gelukkig toch gebeurd

3 maanden geleden

Mijn man heeft ons kindje voor het eerst kunnen voelen vandaag. Ben nu 22 en 4 dagen. Afgelopen week zijn de bewegingen ineens veel sterker geworden!

3 maanden geleden

Het heeft hier ook even mogen duren. Af en toe wel vraag het gevoel gehad maar vanaf vorige week regelmatig voel ik haar. Nu op dit moment 21 weken en lig er nu zelfs even wakker van, van alle bewegingen van de kleine dame. Voelt wel heel gezellig zo😇

3 maanden geleden

Vandaag 21+4 en ik voelde hem al langer maar gisteravond voor het eerst dat wij hem aan de buitenkant goed konden zien bewegen. Ik vind het soms nog steeds onwerkelijk dat er gewoon een klein mensje in mij groeit 🙄

3 maanden geleden

Ik had ook mijn vorige zwangerschap placenta aan de achterkant, ik voelde mijn dochter bijna 24/7 bewegen, kon altijd contact maken en genoot daar volop van! Nu ligt mijn placenta aan de voorkant en zijn de bewegingen die ik voel heel subtiel en heel laag. Contact maken gaat nu niet meer zo makkelijk. Ik mis dat dus wel, omdat ik daar juist zo van genoot mijn eerste zwangerschap. Ik voelde bij beide zwangerschap rond 16 weken de eerste bewegingen en vanaf 18 weken echt goed.

3 maanden geleden

Bij de eerste twee lag m’n placenta aan de achterkant. De eerste voelde ik met 17 en de tweede met 13 weken al. Heerlijk! Nu ben ik bijna 20 weken en voel amper iets 😅 Dit keer dus de placenta aan de voorkant en vind dat stiekem toch wel heel jammer. Voel me daardoor toch echt een heel stuk minder zwanger. Heel af en toe voelt het heeeel ver weg een heel zacht plopje, maar absoluut niet duidelijk. En ik denk dat ik dit ook puur kan voelen omdat ik weet wat ik moet voelen. Maar het is dus echt nihil. Hopelijk komt het snel 🩷🩵