9 Reacties
3 maanden geleden
Reactie op Dina💙🩷
Ik heb precies hetzelfde gezegt maar ik krijg sws keizer snee maar schrok w ...
Ahh snap ik! Mij werd verteld dat dit bij ongeveer 15 a 20% vrouwen is bij de 20 weken echo, en bij de 32 weken maar bij 1 op de 1000 vrouwen niet genoeg omhoog is gegaan dus ik heb goede hoop!
3 maanden geleden
Bij mij hetzelfde , met de twintig weken echo ook gezegd alleen heeft ze niks gezegd over mogelijke keizersnee en gaf eigenlijk alleen aan dat het nog zal bij trekken en de extra echo zal uitblijken of dit het geval is.. dus ik hoop erg dat het meevalt op het eind van de zwangerschap... !! Voor ons allebei!! Probeer toch beetje goede hoop te houden want qua percentages val je idd echt in de minder als 5% van de vrouwen die daadwerkelijk een keizersnede krijgt.... positief blijven 🤗
3 maanden geleden
Bij mijn vorige zwangerschap had ik het ook. En nu weer. De vorige keer was hij bij 32w goed omhoog verplaatst. In de meeste gevallen gebeurt dat ook. Dus ik sta er nu positief in dat het weer gebeurd en maak ik me nu niet veel zorgen. Was m'n eerste zwangerschap wel anders, zat dan steeds te piekeren wat als en hele scenario's in m'n hoofd. Maar komt goed!😉
3 maanden geleden
Bij mij is dit ook gezegd tijdens de 20 weken echo, maar de verloskundige heeft er alle vertrouwen in dat de placenta wel opschuift, hier gaan ze ook extra naar kijken op de 32 weken echo. Ik hoop het zo!! Zou echt weer natuurlijk willen bevallen als dat mogelijk is 😊
3 maanden geleden
Ik heb bij mijn tweede kindje placenta praevia gehad en ik was helaas toen 1 van de vrouwen waarvan de placenta niet wilde schuiven en kreeg een keizersnede maar blijf hoop houden ieder vrouw en ieder zwangerschap is anders
3 maanden geleden
Ik toch wel wat complicaties door mijn laagliggende placenta. Hij ligt aan de voorkant, laag en met z’n “staart” over de uitgang heen. Dus niet volledig maar het laatste stukje. Maar het veroorzaakt steeds voor kleine bloedingen (afgelopen 4 weken wel 3 keer per week ongeveer). Heb nu al advies gekregen om rustig aan te doen, niet lang wandelen, geen gemeenschap en ze raadde mn vakantie naar Kroatië af. Dus nu hopen dat de placenta alsnog naar boven verplaatst, maar maak me er toch een beetje zorgen over door de bloedingen steeds.