9 Reacties

5 maanden geleden

Hi mama, ik ben gisteren geopereerd aan een blindedarmontsteking!!! Zoooo spannend met 10 weken zwangerschap. Maar ze hebben er echt heel goed rekening mee genomen, zelf wel 100x benoemd overal tegen iedereen haha, maar op de OK zag ik voor 2 mensen een hartfilmpje gaan en direct na de operatie en uitslapen een check echo gehad bij gynaecologie. Dus weer gerust gesteld, ik duf van de narcose maar het kindje lag te stuiteren. 100% spannend maar ook 100% gerustgesteld door alle lieve mensen hier in het ziekenhuis.

5 maanden geleden

Reactie op Cocoklink

Hi mama, ik ben gisteren geopereerd aan een blindedarmontsteking!!! Zoooo s ...
Ja hier ook super lieve mensen en denken heel erg mee mrt mij en dr baby. Toch spannend zag wel n knipperend hartje gister geen activiteit maarja dat is natuurlijk ook n moment opname

5 maanden geleden

Reactie op xlbm

Ja hier ook super lieve mensen en denken heel erg mee mrt mij en dr baby. T ...
Ik zou door blijven vragen (deed verpleegkundige ook voor mij) tot dat je gerustgesteld bent!

5 maanden geleden

Een vriendin van me heeft een blindedarmoperatien gehad met 8 weken zwangerschap. Was een gecompliceerde operatie want de darm was geknapt. Maar het is allemaal helemaal goedgekomen met het kindje!

5 maanden geleden

Hoi, ik heb zelf 5 jaar geleden met 7 weken zwangerschap een blindedarm operatie gehad. Heb nu een gezonde zoon van 4,5. Beterschap!

5 maanden geleden

Wat fijn om te lezen dat t allemaal goed komt! Toch nog zo gespannen ondanks de mooie echos maar stelt me wel gerust dit 🤭

5 maanden geleden

Ik ben geopereerd met 5 weken was heel bang maar anesthesie houd er rekening mee💕

17 dagen geleden

Hoi, in 2019 was ik 7 weken zwanger en had ik een blindedarmontsteking. Het is allemaal goed gekomen! 🥰

16 dagen geleden

Ik ben nu 32 weken zwanger en inmiddel 2x geopereerd in mn zwangerschap. Bij 13 weken en bij 23 weken. Beide keren gelukkig goed gegaan. Narcose vond ik een vreselijk idee voor mn babytje maar het moest... 1e keer darmherniatie complictie van maagverkleining van het verleden en de 2e keer een blinde darm ontsteking.