Hi dames,
Even van me afschrijven na een rollercoaster en misschien wat geruststelling van jullie die dit kennen of iets hebben meegemaakt wat ook hierop lijkt qua operatie.
Eergisteren in de avond had ik een beetje buikpijn.. ik dacht zelf obstipatie want t wou maar niet lukken. Volgende ochtend lukte het toch, maar werd de buikpijn alleen maar heftiger nadat ik op het toilet was geweest. Ik dacht pak een kruikje, en kijk het aan. Half 9 de vk gebeld, die zei kijk het aan en bel anders de hap want t klinkt niet iets bij de baarmoeder.
Hap gebeld en om 11:15 mocht ik langskomen en urine inleveren, en jahoor we denken dat je een blinde darm ontsteking hebt..
Gelijk door na de spoed een hele hoop onderzoeken waaronder een mri scan en eind van de dag rond 19:00 een kijk operatie.
Ik heb overal de hele dag rond geroepen ben wel 9 weekjes zwanger! En met alle risico’s erbij moest dit wel allemaal.. gelukkig 3 echo’s gehad, 2 voor en 1 na de operatie en alle 3 met een kloppend hartje. Toch ben ik zo bang dat t door de operatie fout gaat.. heeft iemand toevallig ooit een operatie gemoeten ook in zo’n vroeg stadium van de zwangerschap en hoe heb jij dit ervaren?
Voor nu hoop ik dalijk nog een echo te krijgen voor nog wat extra geruststelling en van de week even de vk bellen of zij wat uitgebreider kunnen kijken.. just to be sure.. zeker na 2 miskramen is het allemaal wat spannender vind ik zelf.
Liefs xx