7 Reacties
één maand geleden
“Is it normal? The pregnancy podcast with Jessie Ware” - in het Engels maar dat hinderde mij niet.
“Jouw Zwangerschapsweek” - van 24Baby, beetje hetzelfde idee als die van Dubbel Zen maar dan met meer mensen aan het woord dus meer ervaringen.
En ik vind de Verloscast zelf ook heel leuk om te luisteren!
één maand geleden
Reactie op Manonetje3
De verloskees 😁
Ja die is echt goed. En zoveel info. Podnataal is ook een goeie, bevallings verhalen. Wat ook vreselijk mooi is is vraag het de vroedvrouw. Even googlen. Wel per maand €26,- dus niet goedkoop. Wel gedegen info. Ik heb gewoon in 1 maand alles gelezen en geluisterd wat ik wilde, en toen opgezegd.
één maand geleden
Reactie op Penc
Ja die is echt goed. En zoveel info. Podnataal is ook een goeie, bevallings ...
Oh thanks! Ik volg "vraag de vroedvrouw" wel op Instagram. Ik ga eens kijken hiernaar.
één maand geleden
Niet perse gericht op de zwangerschap en de bevalling maar ik luister n.a.v. een lezing de podcast van Steven Pont (nul18).
Hij spreekt over ontwikkeling bij kinderen en wat de rol van de ouders en omgeving is. Mega interessante man met, vind ik , wel een fijne kijk op opgroeien.
Maar misschien meer een tipje voor als de bevalling achter de rug is en je nog wat leuks zoekt 😉
Zwangerschap podcasts luister ik zelf niet echt dus daarvoor kan ik je niet echt iets aanraden.