13 Reacties
茅茅n maand geleden
Bij mijn eerste met 32 weken gedaan. Doe ik nu weer. Was veel meer te zien. Alle vormen van het gezicht waren bijv gevormd. 4D echo is ook heel mooi dan. Gezicht van mijn dochter klopte exact toen ze geboren was met de echo foto, heel bijzonder.
茅茅n maand geleden
Reactie op ChristinaLCM
Bij mijn eerste met 32 weken gedaan. Doe ik nu weer. Was veel meer te zien. ...
Ik heb ook nog een (groei)echo gehad met 32 weken (en hebben ze 3d/4d ook nog aangezet ) maar er was veel minder te zien omdat kindje veel groter was.
De resultaten met 28 weken waren hier veel mooier.
En onze zoontje leek er na de geboorte ook exact op.
Hier doen ze overigens ook geen pretecho's vanaf 30 weken
茅茅n maand geleden
Bij mijn zoontje heb ik nog een 3d echo gedaan met 37 weken en heb gewoon mooie heldere foto's gekregen.
Ik denk dat het echt heel verschillend is voor iedereen. Mijn zoontje lag nog niet ingedaald met 37 weken.
茅茅n maand geleden
Het ligt er echt aan hoe het kindje ligt. Ik heb hem met 26 en 27 weken gedaan, maar allebei zonder succes; eerste keer lag ze met haar hand en navelstreng voor haar gezicht en tweede keer lag ze helemaal dwars waardoor er niks van haar te zien was.
Nu moet ik volgende week terug met 29 weken (ze gaf aan dat het dan een stuk beter zal zijn waarschijnlijk), maar vrees ervoor dat de ligging weer niet goed gaat zijn 馃槣
Ik zal het gewoon doen met 30 weken, wie weet heb je wel hele mooie beelden, omdat ze steeds minder plek hebben om te draaien.
茅茅n maand geleden
Toevallig net geweest ook met 29,3
Ze vertelde dat ik beter rond 25 weken had kunnen komen, doordat er dan meer te zien zou zijn geweest.
Nu zat telkens ook de placenta voor d'r gezichtje