86 Reacties

2 dagen geleden

Reactie op Boskaboutertje

Ja, ik hoop stiekem ook wel met 37/38 weken te bevallen, maar dat klinkt no ...
Ja snap ik! Heb ff zitten googlenen en zie toch overal qua richtlijnen staat tot week 36. https://richtlijnendatabase.nl/richtlijn/preventie_recidief_spontane_vroeggeboorte/progesteron_voor_het_voorkomen_van_vroeggeboorte.html Misschien toch nog even navragen?🙈 Ja ook als je zoekt op het forum bevallen de meeste rond week 39 als ze stoppen met 36 weken. Maar ook wel wat gevallen die na een week al bevallen. Ja klopt, mijn bmh is al sinds week 19 2,5cm, soms korter en soms langer. In principe wel stabiel gebleven. Heb wel echt enorm veel harde buiken momenteel… maar dat had ik vorige zwangerschap ook en toch bleef ze uiteindelijk zitten 🤷‍♀️

2 dagen geleden

Reactie op Flower221

Ja snap ik! Heb ff zitten googlenen en zie toch overal qua richtlijnen sta ...
Moet toevallig vanmiddag naar de verloskundige en ga het daar ook nog eens neerleggen! En inderdaad de vraag of het tot of tot en met is... anders moet ik nog een week 😜 En vervelend die harde buiken! Bij mij nemen ze de afgelopen weken ook weer toe. Merk echt dat ik veel minder fit ben deze zwangerschap, door zoveel mogelijk rust te pakken. Blijft dubbel!

2 dagen geleden

Reactie op Flower221

Jij gebruikt t dus ook sinds de eisprong/ terugplaatsing? Ik ook sinds de I ...
Nou echt hè! Zal haast gek zijn het niet meer te gebruiken haha. Denk dat ik een heel huis kan behangen met de hoeveelheid maandverband en inlegkruisjes die ik heb gebruikt 😂

één dag geleden

Heb toch even gebeld vandaag, tot 36 weken. Dan heeft het ruim voldoende werking tot veilige weken. Vroeger was het tot 34, dus het is al wat opgerekt