4 Reacties

9 maanden geleden

Geen psoriasis maar wel contact allergie op afwasmiddel ed. Bij mijn eerste nam het ook erg toe tijdens BV. Nu bij de tweede eet ik koemelkvrij en dat lijkt ook te helpen. Daarnaast gebruik ik olie en zalf etc van Weleda. Dat helpt ook. Geen idee of je hier iets aan hebt 🤷🏼‍♀️

9 maanden geleden

Bij mij was het ook minder erg tijdens de zwangerschap, echt heerlijk. Nu idd weer erger geworden. Ik heb gelukkig niet heel veel plekken, dus kan het nog wel af met de mildere zalf die ik in het begin van mijn zwangerschap van de huisarts kreeg. Helaas geen nuttige tips dus...

9 maanden geleden

Niet ik maar mijn man heeft psoriasis en een laste huid in het algemeen. Hij volgt het product advies van dermatoloog sproetonline, mogelijk heeft zij ook tips voor jou/jullie. Ze is ook vrij actief op insta, kijkje nemen waard

9 maanden geleden

Ja, hier ook psoriasis. En ook borstvoeding zelf gebruik ik wel hormoon cremes en zuur voor mijn hoofdhuid. Dit gebruik ik al sinds mijn oudste en mag in combinatie met borstvoeding. Helaas is de psoriasis wel toegenomen sinds mijn eerste zwangerschap, en niet meer weggegaan. Komt omdat je hormoonhuishouding zo veranderd.