16 Reacties
2 maanden geleden
Ja bij mijn eerste, heb het nu weer aangeschaft voor de tweede. Was erg fijn
2 maanden geleden
Wij hebben in het begin gewoon dekentje gebruikt en vanaf het moment dat ze dat ging aftrappen zijn we overgestapt naar de mini. En vanaf ongeveer 6-7 maanden naar de 4 seizoens!
2 maanden geleden
Bedankt allemaal voor jullie reacties. Ik ga eens kijken op Vinted 🥰
2 maanden geleden
Wij hebben de Piep gebruikt. In de kraamweek heeft mijn moeder 'm gehaald, want onze dochter sliep heel onrustig. Daarna ging het echt beter! Dus ga 'm sowieso weer gebruiken. Later hebben we van de buurvrouw nog een ouderwetse Pacco inbakerdoek geleend, met klittenband. Die vond ik eigenlijk nog beter! Ze was net nog eat strakker ingebakerd dan in de Piep. Zijn er misschien nu ook nog, deze was 30 jaar oud ofzo ;-)
Het is vooral heel helpend bij beweeglijke baby's. Ze slaan zichzelf vaak wakker en met dit soort slaapzakken/doeken slapen ze veel rustiger.
2 maanden geleden
Ik vond het ook ideaal maar zou wel echt eerst even paar weken aankijken of het nodig is voordat je direct begint met inbakeren. Want vervolgens moet je ze weer leren slapen zonder inbakeren bij 4 maanden omdat ze bijv naar de opvang moeten en daar mogen ze niet inbakeren. Of omdat ze beginnen met rollen. Onze dochter sliep daardoor echt amper eerste weken bij de opvang. Was geen pretje haha. Dus als inbakeren niet nodig is dan bespaar je jezelf het gedoe van weer moeten afbouwen ervan. Echter heeft het ons thuis toen die eerste maanden wel gered en sliep ze thuis super goed hierdoor (en door white noise en een goed schema aanhouden) dus heb er geen spijt van!
één maand geleden
Sommige baby's accepteren dat niet, elke baby is anders, volg je gevoel bij wat je ziet aan je baby, dan weet je wat die nodig heeft
één maand geleden
Reactie op |Jade|
Wij hebben de Piep gebruikt. In de kraamweek heeft mijn moeder 'm gehaald, ...
Deze zijn er zeker nog! Wij hebben die ook voor de eerste gebruikt. Gewoon van bol ideaal. Alleen ik vond dat wel meer een gedoe dan de piep snachts met verschonen haha, maar als je kindje echt strak het fijnst vind is die Pacco echt een super ding