13 Reacties

6 maanden geleden

Mogen zuignappen?

6 maanden geleden

Wij hebben ook een nieuwbouw huis met rolluiken voor alle ramen. Zelf slaapt t ook heerlijk want het is helemaal donker en in de zomer houd het ook veel warmte tegen! Kost even wat, maar je hebt er heel lang plezier van!

6 maanden geleden

Wij hebben hetzelfde probleem. We gaan ook even kijken voor rolluiken

6 maanden geleden

Reactie op Sannn1991

Wij hebben ook een nieuwbouw huis met rolluiken voor alle ramen. Zelf slaap ...
Ja hahaha we hebben een huurhuis en gaan binnen nu en 2 jaar emigreren dus we willen daar eigenlijk het liefst geen geld in steken.

6 maanden geleden

Reactie op laurajohn

Ja hahaha we hebben een huurhuis en gaan binnen nu en 2 jaar emigreren dus ...
O nee dat snap ik 😅

6 maanden geleden

Ik denk dat een rolluik het beste is, heel donker, en in de zomer blijft het ook lekker koel in de kamer als je het donker houd

6 maanden geleden

Reactie op laurajohn

Ja hahaha we hebben een huurhuis en gaan binnen nu en 2 jaar emigreren dus ...
Is het vrije sector? Misschien kan je een deal maken met je verhuurder om samen te investeren in een rolluik aangezien het de waarde van de woning ook opkrikt

6 maanden geleden

Reactie op kirstensuzanne

Is het vrije sector? Misschien kan je een deal maken met je verhuurder om s ...
Nee niet van de vrije sector.

6 maanden geleden

Weet niet hoe groot de raam is, maar zou je er iets voor kunnen zetten? Een laag kastje ofzo

5 maanden geleden

Ja ik heb dus die verduister reis gordijn met zuignappen besteld toen die hier op het forum werd geadviseerd die is ook best wel groot dus dan zou ik dat doen

5 maanden geleden

Ik zelf heb trouwens die verduister schottis plissé gordijnen hangen van IKEA ook. Maar ik weet niet of die dan lang genoeg zouden zijn. Ze zijn 190cm lang volgens de site.

5 maanden geleden

Reactie op FvS2023

Weet niet hoe groot de raam is, maar zou je er iets voor kunnen zetten? Een ...
Dat ik hier niet eerder aan heb gedacht🤦🏽‍♀️. Dankjewel