6 Reacties

één dag geleden

Dat is goede reden om niet op Instagram te zitten. 🤭 Ik ben nu blij dat ik maar op YouTube opzoek wat ik nodig heb en hier op de forum. De rest van de info komt van mijn omgeving en medische personeel. 😉👍 Dat is voor mij voldoende. Op YouTube zijn er natuurlijk reclames, maar dan van helemaal andere sfeer, dat ik aan kan (bijv. niet gepersonaliseerde ads van Amazon of dekbedden 🤭 ik voel me helemaal niet aangesproken 🤣)

één dag geleden

Oh ja die insta ads / content maken mij meestal vrij boos, omdat ik sowieso het idee heb dat ze totale misbruik maken van je emotionele staat. Dus ik scroll meestal door. Hoewel soms de comments dan wel weer genieten zijn 😏.

één dag geleden

Erg hè! Ze maken inderdaad misbruik van onze angst en onzekerheid. Ik stoor me er ook enorm aan

één dag geleden

Maak je niet druk, en scroll het gewoon door doe ik ook.. het heeft echt geen meerwaarde ook al denken de makers of influencers dat wel 😂 Achteraf zal je alles anders doen (indien mogelijk). Ik had bijv. heel graag willen sporten.. de laatste x was in mei in een hotel gym daarna nooit meer geweest.. waarom? Ik werd misselijk tijdens het sporten, vochtophoping en vanaf 11 weken al bekkeninstabiliteit… en dan zie je ze allemaal zeggen: lekker bewegen lekker sporten. Ja ammehoela 😂 Iedereen is anders en laat je niet gek maken. Na mijn zwangerschap ben ik weer in de gym te vinden en op mn pilates apparaat.. Dat de andere kan sporten, congratz maar niet in deze toestand! 😊 succes en nogmaals laat je niet gek maken! Jij weet beter ❤️

één dag geleden

Pff ja vreselijk en als je kindje geboren is gaat dit gewoon door! Ben nu van Instagram af, maar toen mijn zoontje 6 maanden was kreeg ik allemaal reclames voor kindershakes zodat je kind voldoende vitamines binnenkrijgt? Echt wtf 🤯 vind het heel erg dat dat soort reclame gewoon mag worden gemaakt

één dag geleden

Mijn beval plan moet ik vandaag inleveren. Er staat: verloskundige heeft regie. Net als de vorige keer. Ik luister wel braaf naar wat de pro denkt. Ik ga echt niet op zo'n kwetsbaar moment moeilijk doen. Vorige bevalling ging mega vlug dus de verloskundige wil graag weer dat ik thuis beval, prima doen we dat.