14 Reacties

2 maanden geleden

Nee. Veel te veel suiker cafeïne en andere stoffen die niet goed zijn

2 maanden geleden

Nee ik drink de witte Fuerza van de jumbo! De smaak van redbull, maar dan zonder taurine & cafeïne

2 maanden geleden

Af en toe een half blikje

2 maanden geleden

Ik wel. Drink het nooit, maar nu mijn enige craving.

2 maanden geleden

Ik heel soms een slokje van mijn broertje. 🫣 meer durf ik niet haha

2 maanden geleden

Ik ook af en toe een half blikje of 1x in de week een blikje. Zorg dan wel dat ik die dag geen koffie etc meer drink.

2 maanden geleden

Ik heb er sterke craving naar, maar durf het niet 😅

2 maanden geleden

1-2 x per week een blikje monster

2 maanden geleden

Ik drink gewoon nog bijna dagelijks een blikje hoor. Daar in tegen drink ik verder geen koffie of iets anders met cafeïne. Naast m'n blikje per dag is het verder namelijk alleen maar water en een beker melk bij het avondeten. Dus vind wel dat het gewoon kan 🙊

2 maanden geleden

Ik ben nu 25 weekjes zwanger en ik heb in totaal 3 blikjes gedronken. Ik let er dan wel op dat ik die dag dan geen koffie of andere drankjes drinken met caffeine 😊

2 maanden geleden

Bij de Jumbo heb je een merk waar geen caffeine in zit die neem ik wel eens.

2 maanden geleden

1x gedaan omdat ik er echt heel erg trek in had. Kreeg er een opgefokt gevoel van en beetje druk op de borst na al die tijd niet drinken. (Heb ook adhd dus de combinatie viel vast niet goed) Heb er wel van geleerd en wacht sinds toen netjes tot de geboorte.

2 maanden geleden

Reactie op aydajoon

Ik wel. Drink het nooit, maar nu mijn enige craving.
Hier hetzelfde!! Met de verloskundige afgesproken om de dag 1 kaar dan geen koffie of thee met caffeine

2 maanden geleden

Ik wel. Van de verloskundige kan een blikje per dag geen kwaad. Bij mijn vorige zwangerschappen ook gedaan, en allemaal supergezond. Ik drink bijna dagelijks 1 blik. Is ook mn craving ipv koffie of iets.