9 Reacties

9 maanden geleden

Wij gaan voor de Joolz Aer+, die is deze week toevallig in de aanbieding (maar nog steeds duur hoor). Die past ook in het vliegtuig, is makkelijk in en uit te klappen, en ook geschikt voor lange mensen. We kiezen voor deze omdat we ook een Joolz kinderwagen hebben en de accessoires zo voor beide kunnen gebruiken.

9 maanden geleden

Ik lees mee…

9 maanden geleden

Ik heb van de week ook naar buggy’s gekeken. Ik ga voor de Dubatti E2 of Qute ultra buggy. Dit omdat ze een grote kap met ventilatie hebben, ze goed recht kunnen zitten (met oog op de toekomst) en een voetensteun hebben dit vond mijn oudste zoon erg fijn toen hij wat groter was. De Qute kon verder in de ligstand dan de Dubatti. Maar de Dubatti is net wat kleiner op te vouwen. Mijn ervaring is dat je eigenlijk nooit je buggy mag meenemen in het vliegtuig maar je hem vlak voordat je instap afgeef. Ikzelf vond bij de easywalkers dat het zitgedeelte niet recht genoeg was waardoor je kindje altijd onderuit gezakt zit.

9 maanden geleden

Ik heb de Joolz Aer+, gebruik hem nu met de reiswieg ook als “kinderwagen”. We wonen op de derde verdieping zonder lift, dus zijn dat ding continu aan het inklappen en tillen, en maken er door de stad ook flink meters mee. Vooralsnog heel erg tevreden!

9 maanden geleden

Ik ga voor de cybex coya!

9 maanden geleden

Reactie op SuzanneKW

Wij gaan voor de Joolz Aer+, die is deze week toevallig in de aanbieding (m ...
Waar is die in de aanbieding?

9 maanden geleden

Reactie op Ilse1996_

Bij Joolz zelf en bij babypark

9 maanden geleden

Dank jullie wel!🥰

9 maanden geleden

Reactie op Ilse1996_

Zag ook nu bij Prenatal in aanbeding voor goede prijs