16 Reacties

vorig jaar

Wij hebben mogen genieten van, out of the blue resort op Kreta! Het resort biedt veel zwembaden aan, verschillende soorten accommodaties zodat ze ook voor ieder naar wens zijn en heerlijke restaurants om te vertoeven! Ook het plaatsje waar het in ligt is super leuk om even langs de boulevard te keutelen! Echt een aanrader vinden wij met kinderen!

vorig jaar

Zelf zou ik een all inclusief TUI of iets dergelijks doen met swimup. Een kamer met daaraan een zwembad. Bij TUI weet ik dat je het makkelijk kan zoeken en dan is er keuze uit spanje, griekenland en Turkije. Denk eerlijk gezegd dat alles wel mooi is. Zelf al een keer naar zowel spanje als griekenland geweest en dit is ons erg goed bevallen toen. Het is wel goed opletten met de kleintjes, maar als ze dan een dutje doen of savonds gaan slapen kan je veilig nog even samen genieten in de swimup. Succes met uitzoeken, de trouwdag en jullie huwelijksreis! 🙏

vorig jaar

Wij zijn het afgelopen jaar naar Egypte geweest. Hier was het ook heerlijk weer. Het resort heette: jungle aqua park

vorig jaar

In mijn ervaring is het altijd kiezen tussen luxe óf aparte slaapkamers hebben haha. De luxe van een hotel/resort komt met nadeel dat je niet echt aparte slaapkamers hebt en dat je dan vanaf kinderbedtijd 19u bij hotelkamer zit.....Wij gaan daarom nooit naar hotels maar naar huisjes of appartementen dat wij als kind slaapt gewoon een woonkamer en buiten terras hebben om samen te zitten. Maar als iemand dé tip heeft waarbij je het wel beiden kan hebben hou ik me ook aanbevolen 😄

vorig jaar

Reactie op Anne47

In mijn ervaring is het altijd kiezen tussen luxe óf aparte slaapkamers heb ...
Wat je zegt klopt wel. Hoewel ik een gevonden heb die wel een scheidingswand geeft voor de privacy en dus een prive zwembad aan de kamer. Mogelijk zijn er meer opties, maar deed even een gooi. Prijzig is het wel.... SPLASHWORLD Aqua Bay Suites (all inclusief)

vorig jaar

Emiraten? Het is daar super veilig, goed geregeld (mocht er wat zijn met de kids), lekker weer, genoeg te doen en je hebt daar ook van die escape plekjes waardoor het lijkt alsof je bijv in de Malediven bent.

vorig jaar

Reactie op Anne47

In mijn ervaring is het altijd kiezen tussen luxe óf aparte slaapkamers heb ...
Dat is toch deels hoe je er zelf in staat? Wij zijn afgelopen oktober nog naar een luxe resort geweest. Wij gaan echt niet om 19 uur naar de kamer. Je avondeten is ook later. Daarna nog even maar de mini disco (start half 9) drankje doen en ergens tussen 22 en 23 uur gaan wij naar de kamer om met zijn allen te slapen.

vorig jaar

Kaapverdië 🙌🏼

vorig jaar

Sithonia schiereiland van Griekenland ook heel leuk en zandstranden!!! Super kind vriendelijk. Is niet echt meer te doen dan beachen maar als jullie dat leuk lijkt… :) Algarve vond ik ook erg kindvriendelijk. Wij hadden een klein huisje met jacuzzi, wat echt top was voor savonds als kids in bed lagen!

vorig jaar

Chogogo Bonaire of Chogogo Curaçao. Daar hebben ze appartmenten met 2 en 3 slaapkamers. Via Airbnb ook eens een heel groot appartement met 3 slaapkamers en 3 badkamers gehuurd in Aruba. Het appartement werd omschreven als Modern appartement met prachtig uitzicht op Eagle Beach en aangeboden door Valentina. Het is even vliegen 10 - 11 uur, maar vinden het altijd te doen. Al toen ons zoontje 6 maanden oud was zijn we naar de Antillen gevlogen. Verder veel rondreizen gemaakt met ons zoontje. Dus als je voor je honeymoon een te gekke rondreis wil maken zou ik je niet tegen laten houden. Amerika is een goede optie, maar landen in Europa zijn ook goed te bereizen.

vorig jaar

O, en vele zijn te spreken over Thailand. Dat zou een heel kindvriendelijk land zijn waar je met kinderen privileges krijgt.

vorig jaar

Reactie op M_1986

Dat is toch deels hoe je er zelf in staat? Wij zijn afgelopen oktober nog n ...
Ja fijn als dat lukt! Ben altijd jaloers op kinderen die dat trekken haha. Helaas heb ik dan hier 2 dagen een overstuur kind dagen erna als ze zo laat naar bed gaat.

vorig jaar

Reactie op Anne47

Ja fijn als dat lukt! Ben altijd jaloers op kinderen die dat trekken haha. ...
Helaas is dat bij ons ook zo. Dan heeft niemand het meer naar zijn zin hahah. Doe je echt niks aan.

vorig jaar

Ik weet niet wat het budget is maar wij hebben laatst enorm genoten in Voyage Torba, Turkije. Hier werden we echt volledig ontzorgd. Je krijgt een groepsapp met persoonlijke assistentes die je 24/7 alles kunt vragen. Bij de restaurants, zwembaden en op het strand kun je QR codes scannen om eten en/of drinken te bestellen. Qua kamers hebben ze ook keuze, een familiekamer met meerdere slaapkamers bijvoorbeeld. Het eten was heel goed en enorm veel keuze (vooral de kwaliteit hier was heel goed, zeker voor all-in). We kwamen hier echt helemaal tot rust en onze dochter van 6 heeft ook genoten! Zelf geen voorstander van de Kids Club maar ze wilde er oprecht elke dag zelf naartoe, soms mocht ze niet omdat ik haar dan moest missen HAHA. En voor de newborn een baby buffet!