10 Reacties

één maand geleden

Heb je magnesium spray onder je voeten ookal geprobeerd? Dat is eigenlijk het enige wat bij mij werkt!

één maand geleden

Reactie op cannolifroli

Heb je magnesium spray onder je voeten ookal geprobeerd? Dat is eigenlijk h ...
Magnesium spray onder je voeten? Mag ik vragen welke spray jij gebruikt? Wil ik dat ook eens proberen!

één maand geleden

Magnesium spray van Zarqa! Ik spray het een halfuurtje voordat ik op bed ga op en sindsdien geen last van rusteloze benen in bed

één maand geleden

Ik gebruik ook magnesiumspray op de achterkant van de onderbenen. Dit is het enige waardoor ik uiteindelijk toch nog kan slapen na een tijdje

één maand geleden

Reactie op Sandyvg

Magnesium spray onder je voeten? Mag ik vragen welke spray jij gebruikt? Wi ...
Deze!

één maand geleden

Warme sokken/pyjamabroek aan helpt mij het meeste (betere doorbloeding). Die magnesium spray ga ik ook eens proberen!

één maand geleden

Bij mij helpt een (voet)bad met magnesium vlokken. Sinds ik dat enkele keren per week doe heb ik nog nauwelijks last. En idd,zoals hier ook al geschreven,magnesiumolie. Voor mij persoonlijk was enkel de olie dan weer niet altijd voldoende op dagen dat ik veel last had

één maand geleden

Klinkt stom maar draag therapeutisch kousen (steunkousen) dat is een verademing.. werk zelf als aanmeter.. heb ze bij de eerste niet gehad bij de andere zwangerschappen wel.. wat een rust in de benen

één maand geleden

Helemaal eens met de magnesium spray! Bij mij hielp het ook voor langere tijd om een uurtje te floaten in magnesium zout.

één maand geleden

Bij mij is het enige dat werkt oefeningen doen. Die doe k dan voor t slapen gaan en snachts als k wakker wordt van die irritante benen. En soms schijnt het ook te maken hebben met een ijzertekort dus je zou ook roosvicee ferro naast de magnesium kunnen gebruiken!