Hoi allemaal,
Sinds een paar weken word ik helemaal gek van de restless legs. Met name 's avonds en 's nachts heb ik zo'n intens naar onrustig gevoel in mijn benen, soms doen m'n handen ook mee.
De verloskundige zei dat dit vaker voorkwam, maar had weinig tips verder. Iemand hier die er ook last van heeft en wel een goede tip heeft? Heb al magnesium geprobeerd, maar lijkt niet zoveel te doen vooralsnog.
Bij mij helpt een (voet)bad met magnesium vlokken. Sinds ik dat enkele keren per week doe heb ik nog nauwelijks last. En idd,zoals hier ook al geschreven,magnesiumolie. Voor mij persoonlijk was enkel de olie dan weer niet altijd voldoende op dagen dat ik veel last had
Klinkt stom maar draag therapeutisch kousen (steunkousen) dat is een verademing.. werk zelf als aanmeter.. heb ze bij de eerste niet gehad bij de andere zwangerschappen wel.. wat een rust in de benen
Bij mij is het enige dat werkt oefeningen doen. Die doe k dan voor t slapen gaan en snachts als k wakker wordt van die irritante benen. En soms schijnt het ook te maken hebben met een ijzertekort dus je zou ook roosvicee ferro naast de magnesium kunnen gebruiken!