11 Reacties

5 dagen geleden

Zolang je de prikken krijgt, hoef je je geen zorgen te maken. Zonder prikken is het voor de eerste baby nog geen probleem, maar zodra jij antistoffen gaat aanmaken en weer zwanger raakt, dan wordt het voor de nieuwe baby wel een probleem. Ik zou je dus heel sterk aan willen raden om de prikken wel te laten zetten, zeker als hierna nog een kindje wil

5 dagen geleden

Als het goed is moet je nog een keer bloedprikken om te kijken of je antistoffen maakt. Heb ik ook. Vanochtend geprikt. Mocht ik antistoffen maken moet ik indd een prik halen

5 dagen geleden

Reactie op kirstensuzanne

Als het goed is moet je nog een keer bloedprikken om te kijken of je antist ...
Ja, ik heb dinsdag geprikt, hier is uit gekomen dat ik een prik moet halen! Dus bij 30W krijg ik een prik!

5 dagen geleden

Reactie op Larissa_94

Zolang je de prikken krijgt, hoef je je geen zorgen te maken. Zonder prikke ...
Ja wilde sowieso de prik halen! 馃槉

5 dagen geleden

Ik ben ook resus D negatief en mijn 1e kindje was ook positief. Ik heb met 28 weken een anti resus prik gehad en direct na de bevalling. Ik mag eind september weer prikken om te kijken of ons 2e kindje positief of negatief is. Ik heb ook gehoord dat je antistoffen aanmaakt voor je 2e kindje als deze ook positief is. Verder is het niets spannends hoor .

5 dagen geleden

Heb ik bij de eerste ook gehad. Bij 2 en 3 niet en bij deze waarschijnlijk weer. Prik is vervelend maar ach dat is maar eventjes 馃槄

5 dagen geleden

Ik moet a.s. maandag bloedprikken om te kijken wat de kleine meid heeft. Maar meer mensen om mij heen hebben een prik moeten krijgen hiervoor en zeggen allemaal het zelfde dat er niet veel bijzonders aan is!

5 dagen geleden

Ik heb de prik zelf gehad bij de eerste en nu word het natuurlijk weer gecontroleert. Was weinig spannends aan. Helemaal geen klachten of iets aan over gehouden 馃槝

5 dagen geleden

Heb ik ook gehad en nu waarschijnlijk weer. Je krijgt met 30 weken een prik en binnen 48u na de bevalling. Verder niks aan de hand of om je zorgen over te maken.

5 dagen geleden

Bij de eerste ook gehad. Helemaal niets van gemerkt behalve een prikje. Geen klachten ofzo

5 dagen geleden

Ik heb bij de eerste ook een prik gehad rond de 30 weken en na de bevalling nu wachtende op de uitslag van baby 2