26 Reacties

2 maanden geleden

Jaaa ik ook! Donderdag geprikt en nu ook dikke rode bult die warm is.

2 maanden geleden

Reactie op Dc1984

Jaaa ik ook! Donderdag geprikt en nu ook dikke rode bult die warm is.
Ik ook donderdag geprikt! Op internet staat dat het een normale bijwerking is. Toch zo'n 4 cm die rode plek

2 maanden geleden

Reactie op Jessiee1994

Ik ook donderdag geprikt! Op internet staat dat het een normale bijwerking ...
Ja klopt heb ik ook gelezen. Het schijnt normaal te zijn. Ik heb er ook flink pijn aan. Ik wacht het af tot maandag anders even de dokter bellen voor de zekerheid.

2 maanden geleden

Ja hier ook. Vorig jaar in december bevallen van de 1e dus niet zo lang geleden de vorige 22 weken prik gehad, toen helemaal nergens last van.. en nu vorige week maandag gezet en inderdaad rode bult voelt als een schijf, warm en pijnlijk.

2 maanden geleden

Ik zou de plek koelen, me zoontje heeft toen zijn eerste entingen gehad en op 1 been kreeg hij een hele flinke rode bult en toen ook gebeld en toen moest ik het koelen met doekje en koud water, binnen 10min was heel de plek verdwenen en was me zoontje weer vrolijk. Heb de 22weken prik ook onlangs gehad en nu gelukkig nergens geen last van gehad behalve een beetje spierpijn. Ik zou de arm wel gewoon blijven bewegen. Hoop voor je dat het koelen helpt.

2 maanden geleden

Maandag de prik gehad en heb nog steeds een bult.

2 maanden geleden

Zelfde gehad een paar weken geleden! Halve week later consult in het ziekenhuis en toen gelijk even aangekaart. Arts zei dat dat heel normaal is en best even kon duren. Bij mij is het langzaam weggetrokken, maar duurde best lang.. Zou me er niet druk over maken, tenzij je koorts oid ontwikkelt!

2 maanden geleden

Die van mij is bijna weg 10 dagen geleden de prik gehad

2 maanden geleden

Hallo mag ik vragen hoe ze jullie hebben geïnformeerd over deze prik? Want ik ben nu 24 weken maar ik weet alleen van deze prik omdat ik het hier las en omdat ik het net in een luisterboek hoorde 🤔

2 maanden geleden

Reactie op xmisuzu

Hallo mag ik vragen hoe ze jullie hebben geïnformeerd over deze prik? Want ...
Via verloskundige. Maar volgens mij staat er ook een hoop info hierover via het rivm

2 maanden geleden

Reactie op Mamavtwee

Via verloskundige. Maar volgens mij staat er ook een hoop info hierover vi ...
Ja vind het gek dat mijn team er niets over heeft gezegd 🤷🏼‍♀️

2 maanden geleden

Reactie op xmisuzu

Als het goed is krijg je deze informatie van je verloskundige

2 maanden geleden

Ik heb nergens last van gehad, 24 uur een beetje spierpijn en geslapen als een roos na de prik 😄 maar ze hebben een (rode) bult wel genoemd als iets dat je tijdelijk kunt krijgen, maar dat was niets om je zorgen over te maken. Hopelijk is tie inmiddels aan het wegtrekken! :)

2 maanden geleden

Reactie op xmisuzu

Je kan online een afspraak maken, hebt geen doorverwijzing van je vk nodig, maar inderdaad, ook ik heb er via mijn verloskundige over gehoord.... Geen rode bult ervan gekregen en geen tikkeltje pijn of andere klachten 😁 Hooguit net iets minder lekker gelegen op die arm vannacht

2 maanden geleden

Reactie op xmisuzu

Ja vind het gek dat mijn team er niets over heeft gezegd 🤷🏼‍♀️
Iedereen kan wat vergeten natuurlijk. Waar mensen werken worden fouten gemaakt. Inderdaad, kijk even online. Kun je genoeg informatie vinden en je aanmelden. Gelukkig heb je nog wel even de tijd om hem evt te zetten😉

2 maanden geleden

Goedemorgen dames, Is er niemand ziek van geworden? Ik had bijna geen rode bult donderdag 29 augustus gezet en nu hoesten verkouden last van hoofdpijn 😳 Meerdere die dat hebben

2 maanden geleden

Reactie op CindyHi

Goedemorgen dames, Is er niemand ziek van geworden? Ik had bijna geen rode ...
Nee geen bult gehad en ook niet ziek geweest. Alleen 2 dagen wat beurs gevoel gehad.

2 maanden geleden

Reactie op CindyHi

Goedemorgen dames, Is er niemand ziek van geworden? Ik had bijna geen rode ...
Vervelend! Dit klinkt wel meer als een gewone verkoudheid, hoofdpijn zou wel door de prik kunnen komen maar hoesten en verkoudheid voor zover ik weet niet. In ieder geval, beterschap! 🥝🍊 Ik heb zelf trouwens geen bijwerkingen gehad van deze prik, ook geen rode bult.

2 maanden geleden

Ik had dit ook! Maar ik hoorde van meerdere mensen dat ze de prik te laag had gezet, moest iets hogerop de arm.. maar ondertussen alles weer weggetrokken!

2 maanden geleden

Reactie op B-B27

Nee geen bult gehad en ook niet ziek geweest. Alleen 2 dagen wat beurs gevo ...
Wat een geluk ben zo ziek ... maar beter dat jij niks hebt 😃👌