5 Reacties
6 maanden geleden
Heyhey, ik heb precies hetzelfde gehad in week 5,6 en 7 van de zwangerschap. In de laatste week zelfs echt helderrood bloedverlies. Ik was ook mega bang voor een miskraam want ik had eind december een miskraam gehad.. gelukkig vorige week een goede echo met kloppend hartje ❤️ en nu is het bloeden ook gestopt. Mijn vk zei dat het heel normaal is in het begin vd zwangerschap. Maar het is zenuwslopend inderdaad.. sterkte x
6 maanden geleden
Reactie op Loes129
Heyhey, ik heb precies hetzelfde gehad in week 5,6 en 7 van de zwangerschap ...
Hey Loes,
Bedankt voor je reactie, dat geeft mij wel een beetje rust. Was het bij jou de innesteling? En had jij daarbij ook last van buikpijn/kramp? Liefs, X
6 maanden geleden
Reactie op Loes129
Heyhey, ik heb precies hetzelfde gehad in week 5,6 en 7 van de zwangerschap ...
Wat enorm fijn dat je vorige week een kloppend Hartje hebt gehoord bij de echo ❤️
6 maanden geleden
Reactie op Charlie2024.
Hey Loes,
Bedankt voor je reactie, dat geeft mij wel een beetje rust. Was h ...
Hey pleun, de vk zei dat het idd een innesteling zou kunnen zijn geweest of dat mijn baarmoedermond gewoon erg doorbloed is?😬🙈 wat het precies is geweest weet ik niet.. hoe is het nu bij jou? Ik had wel wat buikkrampen erbij inderdaad, beetje menstruatieachtige klachten.
één maand geleden
Hey,
Helaas is dit een miskraam geworden. 2e miskraam in 6 maanden. Nu in ronde 15, gister mogen starten met Letrozol 5 mg voor 5 dagen...