10 Reacties

één maand geleden

Wat zijn de kosten van de vaccin?

één maand geleden

Misschien heb je iets aan dit topic! De kosten van het vaccin zijn rond de 200 euro. https://community.24baby.nl/forum/baby/rs-virus-maternale-vaccinatie-9mX1vEN?utm_source=24Baby&utm_medium=app

één maand geleden

Ons zoontje is met 31 weken geboren, hij kwam in aanmerking voor het RS vaccin. In het ziekenhuis vertelde ze toen dat het kindje elke maand de vaccinatie moet krijgen omdat hij niet langer dan een maand werkzaam is dus hoe werkt het als je als zwangeren dit vaccin neemt?

één maand geleden

Reactie op SvdLee

Ons zoontje is met 31 weken geboren, hij kwam in aanmerking voor het RS vac ...
Volgens de site van de GGD die in mijn post staat is je baby dan de eerste 6 maanden beschermd maar je moet het wel ergens tussen de 24 en 36 weken nemen.

één maand geleden

Hmm en over de 22 weken prik mag niet overlegt worden ahah topic word gelijk gesloten

één maand geleden

Hoi, Ik haal vandaag de injectie op. Kosten zijn voor mij 218 euro, maar volgens mij kan dit per apotheek wel een paar euro verschillen. Reden voor mij om hem te laten zetten is dat ik zal bevallen midden in het RS seizoen en we een al dochter hebben die tijdens de kraamperiode naar de opvang zal blijven gaan. Virussen zullen dus veel sneller in ons huis komen dan tijdens de vorige kraamperiode.

één maand geleden

Oh, ik wist niet dat dit bestond. Ga er vandaag meteen een afspraak voor maken. Wel zo fijn met een decemberbaby en een peuter bij de opvang.

één maand geleden

Reactie op D R

Hmm en over de 22 weken prik mag niet overlegt worden ahah topic word gelij ...
Dit dus. Zolang iedereen het er mee eens blijft het open

één maand geleden

Reactie op kirstensuzanne

Dit dus. Zolang iedereen het er mee eens blijft het open
Topics over vaccineren worden vooral gesloten wanneer er een discussie ontstaat over wel of niet vaccineren en de uiteenlopende redenen hiervan. Hier wordt gevraagd of er dames zijn met ervaringen over een nieuwe vaccinatie. Ik vermoed dat de insteek anders is. Maar het staat je natuurlijk vrij om het topic te rapporteren, dan zal er een moderator mee kijken en indien nodig het topic sluiten.

één maand geleden

Hi , Aangezien dit een gevoelig onderwerp is , en bijna altijd op een discussie uitloopt sluiten we altijd vaccinatie topics . Liefs, Jaleesa|Moderator