10 Reacties
één maand geleden
Reactie op msb
Goed bericht. Je kan hem wel halen bij GGD midden-Gelderland. Dan krijg je ...
Aha ja ik woon in regio zuid Holland en hier in de buurt was hij nergens helaas.
Mocht je vergoeding krijgen vanuit je zorgverzekering kan je dus het beste wel via de huisarts gaan want ik kreeg van ONVZ te horen dat ze via de GGD geen vergoeding geven. Maar bij geen vergoeding is GGD natuurlijk ook top 😊
één maand geleden
In België raden de dokters aan om het kindje direct na de geboorte te laten vaccineren op de materniteit. Zo is je kindje langer beschermd, dit is ook terug betaald ( 12 euro).
Maar heel zinvol denk ik de vaccinatie zoiezo in de zwangerschap of erna, zeker met mijn ander kindje dat naar de crèche gaat.
één maand geleden
Reactie op Anne47
Bij GGD Amsterdam staat hij ook in de prijzenlijst zie ik, dus daar kan het ...
Ik lees dus op de verschillende forums dat via de ggd wel echt duurder is. Bij de huisarts betaal je namelijk geen consult kosten en betaal je de apotheek enkel voor het vaccin. Bij de ggd betaal je wel ook voor het consult
één maand geleden
Hi ,
Hoewel ik jullie vragen oprecht begrijp , zijn topics omtrent vaccinatie helaas niet meer toegestaan .
Uit ervaring weten we dat dit altijd uitloopt op een verhitte discussie vol onjuiste informatie .
Voor ieders veiligheid verwijzen we jullie liever door naar een zorgverlener of de informatie van de Rijksoverheid .
Liefs,
Jaleesa|Moderator