9 Reacties
6 maanden geleden
Ik zou der lekker laten slapen… ze communiceren alleen met huilen dus stel ze krijgt het weer warm ze gaat zich dan natuurlijk niet comfortabel voelen en dan begint ze te huilen dan kan je der natuurlijk meten. Maar je moet vooral doen waardoor jij ook met een gerust hart even je ogen dicht kan doen. Geen enkel keus is fout
6 maanden geleden
Lekker laten slapen!
De temperatuur van een lichaam (zowel baby als volwassenen ) daalt tot 35 tot 36 graden in de nacht tijdens de slaap dus niks om je zorgen over te maken. Als je baby weer koorts krijgt, en hij heeft er last van laat ie wel van zich horen :)
Die van mij gaat altijd ontzettend woelen als ie te warm gekleed is.
6 maanden geleden
Reactie op Nachtegaal
Lekker laten slapen!
De temperatuur van een lichaam (zowel baby als volwa ...
Dank je voor je reactie! Dat is goed om te weten (ik heb er niet echt erbaring mee), ze lag juist heel stil te slapen. De volgende ochtend hebben we wel geptemperatuurd, toen was ze gewoon 37 graden!
6 maanden geleden
Reactie op Wire
Dank je voor je reactie! Goed om te weten. Ik dacht dat die niet betrouwbaa ...
Voor die hele kleintjes mag het niet. Maar die van mij is geloof ik vanaf 3 maand. Betrouwbaarheid is prima. En het maakt in mijn beleving ook niet heel veel uit of ze nu 38,4 of 38,5 hebben.
6 maanden geleden
Als mijn baby of peuter gewoon rustig ligt te slapen ga ik die echt niet wakker maken! Ze zijn toch niet zomaar oververhit zonder dat ze een signaal afgeven? Het is ook een kwestie van ervaring denk ik. Mijn peuter heeft ook wel eens 39.8 aangetikt toen schrok ik erg (en was hij ook overstuur en duidelijk niet lekker). Maar nu schrik ik dus niet meer van 38.5 ;)
Beetje vaseline / bepanthen billencreme op de thermometer doen werkt ook bij pijn. En een flexibele tip vd thermometer? Maar vooral niet te vaak meten!!