6 Reacties
茅茅n maand geleden
Volg mee! Onze dame van 2 jaar slaapt ook nog bij ons op de kamer, dit ivm ruimte gebrek. We hebben wel een tweede slaapkamer maar die is beneden en dat vind ik geen prettig gevoel om zo ver van onze peuter te liggen. Er staat sowieso op de planning te gaan verhuizen maar dat terzijde. Ik ben ook enorm benieuwd hoe dat gaat zijn, vooral omdat onze peuter vaak wakker is in de nachten en veel speelt in bed.
茅茅n maand geleden
Reactie op BlackFairy
Volg mee! Onze dame van 2 jaar slaapt ook nog bij ons op de kamer, dit ivm ...
Heel begrijpelijk! Heb jij al enig idee hoe jullie het gaan doen als de baby er eenmaal is? Ik denk dat wij het eerst aan gaan kijken en als onze oudste toch iedere nacht wakker wordt dat we tijdelijk even apart gaan slapen. Zodat mijn vriend bv bij onze peuter kan slapen of andersom.
茅茅n maand geleden
Reactie op Nowie1996
Heel begrijpelijk! Heb jij al enig idee hoe jullie het gaan doen als de bab ...
Ja zo iets zaten wij ook te denken. Eerst effe aankijken hoe het gaat, gaat het echt niet dan moeten we maar onze peuter beneden zetten. Wellicht dat dan 1 van ons bij haar gaat slapen, dat weten we nog niet. Maar vind het wel spannend..
茅茅n maand geleden
Hier slaapt onze peuter ook tussen ons in. zijn nieuwe kamertje is wel klaar maar hij heeft er nog geen zin in馃槅
scheelt dat hij wel vast slaapt. hij word in de nacht niet gauw wakker. ik zet denk ik een relax stoel op de babykamer neer zodat ik hem daar kan voeden en verschonen in de nacht. heb een draadloze flessenverwarmer dus die gaat dan savonds mee naar boven. ik denk dat we dan een heel eind komen.. we zien het wel 馃榿
茅茅n maand geleden
Wij gaan apart van elkaar slapen. Dus mijn vriend samen met onze peuter en ik in de andere kamer met de baby. Sowieso de eerste weken en daarna kijken we verder hoe het gaat. Je kan natuurlijk ook andersom doen: eerst kijken hoe het in 1 kamer gaat. En werk dat niet, dan een andere optie bedenken.
茅茅n maand geleden
Hier ook een dreumes van (tegen die tijd) 1.5 jaar. Ze slaapt ook bij mij in bed, of naast mij in haar wieg. Ik heb nu de cosleeper weer op de slaapkamer erbij gezet voor de komende baby. Ik zie het allemaal wel, het hoeft ook niet in 茅茅n keer goed te gaan in de nachten denk ik maar. Ik houd het ritme aan van mijn dochter, want zij slaapt gelukkig wel door en ik schik met de baby ernaar. Misschien is hij nog makkelijker en gaat het gauw goed. Misschien is het net zo鈥檔 moeilijke slaper als zijn zus (eerste 3/4 jaar 5x eruit), dan druk ik haar eerst in de wieg op onze kamer zodat ik de handen vrij heb met hem. Kan ze niet slapen in haar wieg of van het huilen dan moet zij naar haar kamer toe. We gaan het zien. Slaap partij op onze slaapkamer is ook stiekem wel gezellig natuurlijk 馃か馃槡