13 Reacties

één maand geleden

Is het niet een ingegroeide haar ?

één maand geleden

Misschien rare suggestie, maar heb je geen schimmelinfectie?

één maand geleden

Is het blauw/rood? Dan zou het een vaginale spatader kunnen zijn. Door de druk van de baby kunnen deze vanginaal ontstaan. Na de bevalling gaan ze niet weg maar worden wel minder vorig.

25 dagen geleden

Welk ondergoed draag je? Ik heb ook zoiets gehad en draag nu alleen maar katoen meer en dat hielp.

25 dagen geleden

Reactie op Aline28

Welk ondergoed draag je? Ik heb ook zoiets gehad en draag nu alleen maar ka ...
Katoen wel

25 dagen geleden

Reactie op Ananas51

Is het blauw/rood? Dan zou het een vaginale spatader kunnen zijn. Door de ...
Nee dat niet echt. Je voelt alleen een verdikking buitenste schaamlip

25 dagen geleden

Reactie op Marissag

Misschien rare suggestie, maar heb je geen schimmelinfectie?
Het jeukt niet.. meer stekende pijn

25 dagen geleden

Ik heb enorm last gehad van ontstekingen rondom mijn liezen. En dus ook onderhuidse bultjes op schaamlip (jeukend, niet stekend). Nu al 1.5 week aan de antibioticazalf en dat helpt. Ik denk dat het door te strak ondergoed kwam.

25 dagen geleden

Als je last hebt moet je gewoon naar huisarts. Knop om, want met doorlopen heb je alleen jezelf.

25 dagen geleden

Zou ook kunnen dat het misschien zon onderhuidse puist ofzo is. Of toch een kleine ontsteking. Heb ik ook welleens gehad dat ik een klein pijnlijk bultje had. Verder geen ernstige klachten dus ik liet het met rust en dan ging het vanzelf weer weg

25 dagen geleden

Maar als je je zorgen maakt kan de huisarts altijd even kijken

25 dagen geleden

Waarschijnlijk onderhuidse ontsteking. Misschien van scheren. Ik laat het altijd met rust en dan na enige tijd trekt het weg

25 dagen geleden

Heb ik ook al eens gehad, bij mij werd het na een tijd wel groter. Toen er echt druk op kwam te staan, heb ik met een schone speld erin geprikt 🙈 de druk etc nam gelijk af en na een paar dagen was er niets meer te voelen en te zien. Bij mij was het destijds een onderhuidse puist of ontsteking. Dit was tot nu toe gelukkig maar eenmalig 😜