4 Reacties

2 maanden geleden

Ik heb er ook echt bewust voor gekozen daardoor bepaalde meubels niet te doen. Heb ook hele kleine baby kamer. Bij mn zoontje heb ik echt dagen en nachten overleefd in schommelstoel dus dan maar een kleine kast en commode. Kan je nog iets schuiven? Of een kleinere kledingkast? De meeste schommelstoelen zijn +- 90cm breed bij elkaar

2 maanden geleden

Helaas past het bij ons ook niet in de babykamer. Bij onze vorige dochter heb ik vanwege krampjes heel veel kilometers afgelegd😥 Ik lees dus graag mee voor een tip. De enige tips die ik heb: de schommelstoel elders plaatsen. Of eentje die je op kan hangen en omhoog kunt liften als je de loopruimte weer nodig hebt maar dat ziet er niet uit vrees ik :S.

2 maanden geleden

Ik vond een schommelstoel echt vreselijk onhandig en kon nooit lekker zitten erin (kan ook aan het type liggen) heb veel gewiegt op een yogabal en later gewoon op een normale lekkere stoel. Kun je de meubels nog schuiven? Of kan de stoel in jullie kamer zodat je hem met onrustige nachten naar de babykamer kan schuiven bijv?

2 maanden geleden

Is er voor de (kleding?)kast eerst een andere ruimte? Wij gebruikten de commode voor kleding en rompers en alle andere dingen. Beneden hadden wij een tweede commode met ook een kastje ingericht voor baby dingen. Zo was pas later de kleding kast boven nodig.