12 Reacties
één maand geleden
Ik wil sws de badkamer herindelen en mijn ontspullen en rekjes ophangen
Een kruiden rekje in de keuken hangen zodat ik weer ruimte in de kastjes heb
Verder met alle wasjes draaien wat ik allemaal in etappes doe op het moment
Kleding van mezelf voor de 3e keer ontmesten..
Ik wilde misschien een nieuwe kast in de gang maar nog niet zeker of ik dat door zet
En glaswerk zoals kaars houders naar de berging brengen ( ik heb nogal een collectie)
Ik wil eigenlijk ook de kerstboom al neerzetten for some reason 😅🤣🤣
Vast nog heel wat stoomdweilen
Ik ben benieuwd of er nog wat bij komt
één maand geleden
Dit is mijn lijstje:
- Kleertjes wassen
- Baby kamer grote schoonmaak
- Badkamer herindelen ( dit is al deels gedaan )
- Kleding kast van mijn man en mij opnieuw indelen
- Keukenkastjes opnieuw indelen zodat ik 1 plek heb voor de kleine jongen zijn flessen en KV
- Grote schoonmaak in huis
één maand geleden
Ik heb alles al gedaan eigenlijk 😅
1 - Wil alleen nog een trolley kopen voor naast me bed zodat ik snachts er niet uit hoef daar komen luiers flesjes electrische kruiken en baby brezza op 😅
2 - Gordijnen in de woonkamer wassen.
Derest is al ontruimt schoongemaakt gewassen uitgekookt en ga zo maar door. Alleen alles netjes bij houden.
1 november gaan we het huis in kerst sfeer brengen zo als ieder jaar daar heb ik wel zin in haha.
één maand geleden
Reactie op Mees30
Ik heb alles al gedaan eigenlijk 😅
1 - Wil alleen nog een trolley kopen vo ...
Kan je mijn vent ook overtuigen voor 1 november? Die wilt het liefst zo lang mogelijk wachten 🙈 hij leeft nog steeds in de motto na sinterklaas.. en ben 9 dec uitgerekend en dat wordt m niet 😵💫
één maand geleden
Mijn lijstje;
Plinten bijwerken.
Keukenkastjes uitzoeken + grote schoonmaak keuken.
Badkamer veranderen (ander gordijn en douchemat)
Ander rolgordijn keuken.
Slaapkamer kast ordenen
Woonkamer kastjes uitzoeken.
Nieuwe wc bril 🥴
Alle ventilatie roosters schoonmaken
Ik kan nog wel even doorgaan😅
één maand geleden
Echt knap hoor, wat jullie kunnen en doen.
Ik heb er het fut niet meer voor, krijg vaak harde buiken van inspanning.
We willen het huis schoon bijgehouden en opgeruimd hebben, en veel nieuw gecreëerde kastruimte nu goed benutten.
Alle extra's laat ik gaan. Ons huis is vrij nieuw en in principe goed op orde door alles wat we de afgelopen 2 jaar hebben gedaan.
één maand geleden
Reactie op Sandyvg
Kan je mijn vent ook overtuigen voor 1 november? Die wilt het liefst zo lan ...
Haha ik was altijd degene die zei na pakjes avond mag alles op gezet worden. Maar dat is nu dus klokslag 1 november geworden 🤣 van huis tot tuin tot alles. Zelfs nu staan er al paar kleine kerst details 🤣
Bij ons zijn de nov/dec zowiezo al een organisatie. Dochter is van 15 december zoon van 26 november en daar tussen mag de baby geboren worden. En dan nog is sint erbij haha
één maand geleden
Ik wil ook nog ff de wasmachine en de vaatwasser deap deap cleanen
één maand geleden
Reactie op xmisuzu
Og og ik kan mijn lijstje dus schrappen en vervangen voor alles inpakken wa ...
Wat een nieuws!! Kan je nog een keer opnieuw alles lekker invakken is stiekem ook wel leuk denk ik😝
één maand geleden
Hahaha ik hoop zo dat ik deze neigingen nog ga krijgen, ik heb nog steeds 0% zin om schoon te maken.
En babykleding wassen duurt denk ik max 1 dag?
Ik heb alleen zin om tijdens mijn verlof zo'n beetje alles kastjes in huis op te ruimen, maar dat heb ik altijd wel (love opruimen, haat schoonmaken) alleen straks is daar eindelijk tijd voor om het rustig te doen 🥰