Als eerste, wees alsjeblieft lief met de reacties, ik kan er niks aan doen dat ik me zo voel.. 馃様
Mn schoonmoeder dus.....
Ik zit bij voorbaat al tegen dingetjes aan te hikken.
M'n vriend spreekt en ziet z'n moeder niet superveel, ondanks dat ze vrijwel alleen (op famileband) elkaar hebben.
Wij gaan niet veel langs, en ik vind dat eerlijk gezegd prima.
Ze is opzich ok茅, maar ik heb er voor mezelf een afkeer tegen om bij haar langs te gaan.. ze heeft namelijk een grote hond (die ruikt en springt en snuffelt ect) en zelf rookt ze ontiegelijk veel... (wanneer ik er ben rookt ze buiten) maar het hele huis stinkt gewoon, zodra je over de deur drempel ben slaat het al op m'n keel.
Wanneer we daar geweest zijn, klee ik me ook gelijk om want heel de nicotine geur zit dan in m'n kleding.
Ik zie het niet zitten om straks met m'n newborn (8 dec) bij haar langs te gaan... vanwege de nicotine en de gezondheid van m'n kleine.
Ik krijg al gewoon stress bij de gedachte dat ze straks die kleine vasthoud, en dat die kleine ook al naar de nicotine ruikt!
Ik heb net gelezen op de website van het ziekenhuis waar ik beval, dat er maar 2 volwassenen (buiten de vader om) bij moeder en kind op bezoek mogen, mijn zoon van 14jr tellen ze als volwassenen waardoor er nog maar 1 over blijft... ik heb uiteraard liever m'n vader dan bij me, ook omdat hij dan al m'n zoon opvangt.
Zelfde als kerst.... zoiezo komt mijn vader 1 dag, dit omdat mijn moeder 5 jaar geleden is overleden, en ik hem niet alleen laat met die dagen, de andere dag is hij wel onder de mensen.
(Uurtje dan haar laten komen is geen optie, want m'n vader is absoluut geen match met haar)
Ik zie het niet zitten om dan maar de 2e dag m'n schoonmoeder te laten komen "uit verplichting" terwijl ik t liefst ook gewoon 1 dag samen met z'n 4 ben.
Zoiezo woon ik niet samen met m'n vriend, en gebeurt alles in mijn huis.
In hoeverre kan ik iets zeggen?
Alvast bedankt!