9 Reacties

4 dagen geleden

Hier slaapt ze ook al avonden anders dan anders, vertikt het om na 23.00 fles in eigen bed te slapen, dus dan maar het grote bed in, en nu al 2 dagen op rij geeb middagdut terwijl dat do middag nog 2.uur was 😵‍💫

4 dagen geleden

Hier vandaag exact hetzelfde. Ziekjes en niet na 11:15 willen slapen. Ik heb haar net om 16:30 toch maar ff gewiegd en ja hoor viel direct in slaap. Nu even een mini dutje om de bedtijd te kunnen halen van 19:30. Dochter nu 1 jaar en 2 weken oud, waarschijnlijk de 12 mndn slaapregressie hiero. Gisteren ook in totaal echt weinig geslapen overdag, maar sliep snachts wel door (een van de weinige keren)

3 dagen geleden

Veel herkenning hier! Slaap overdag is rommelig, verzetten tegen slaap, steeds staan in bed, gisteren ook het middagdutje geskipt. Al een paar nachten aan het spoken 's nachts. Lijkt hier verlatingsangst. Als we bij 'm zijn valt hij in slaap maar binnen paar minuten weer wakker en checken of we er zijn, heel alert. Bij het kleinste geluidje staan om te checken of we er zijn. Het enige wat we proberen is consequent zijn. Zonder al te veel interactie weer neerleggen. Maar is inderdaad pittig!

3 dagen geleden

Hier echt precies hetzelfde! Alleen is die van ons zoontje verkouden dat ik het idee heb dat liggend slapen gewoon wat lastig is. Als ik hem uit zijn bed pak en ga dan op de stoel zitten met hem legt hij zijn hoofdje neer en slaapt zo verder. Wanneer ik hem weer terug leg is die ongeveer met 10 min weer wakker. En ik kan natuurlijk niet rechtop slapen 😂😅
Ja hetzelfde hier! Opeens midden in de nacht een feestje, haha.

gisteren

Ik had dit kunnen schrijven behalve dat het al heel lang bezig is en ze daarvoor ook ruk sliep.. maar inderdaad s nachts spoken, vandaag wilde ze ook geen middagdut en vaker korte dutjes of lastiger in slaap, en jammeren in slaap/steeds speen nodig hebben.. ook chronisch beetje verkouden, komen kiezen door (duurt zo lang pfff) en aan het leren staan!

20 uur geleden

Hier precies hetzelfde verhaal helaas. Bijna 1 en echt hele avonden/nachten wakker en onmogelijk in slaap te krijgen. Ook heel korte dutjes. Hoop dat dit een korte regressie is, het is echt slopend.