14 Reacties

9 dagen geleden

Hii k heb hier ook last van ben morgen 36 weken zwanger en word vaak wakker snachts de ene keer val ik snel in slaap maar meestal duurt dat wel een uur

9 dagen geleden

Ik slaap van 00:00-1:30 om vervolgens wakker te zitten tot 5u en terug naar bed te gaan om vervolgens rond 8u weer op te staan voor mn 1 jarige 😴 #Oververmoeid& Waardeloos

9 dagen geleden

Standaard om 04.00 wakker en zodra ik weer moe wordt, is de peuter wakker 😂 dus geen tips helaas wel herkenning

9 dagen geleden

Ik ben ook zo moe elke dag, mijn peuter gaat 3 dagen per week naar de opvang maar die 3 dagen wil ik zoveel mogelijk doen in en rondom het huis dat ik niet eens aan rusten toekom. Ik slaap meestal rond 00:00 - 01:30 en waardeloze slaap want mijn partner snurkt ik word duizend keer wakker en heb nu elke dag hoofdpijn. Het is echt een feestje 🥲

9 dagen geleden

Jep! Sinds een week of 5 slaap ik niet meer diep, ben elk uur wakker en echt aan en over dingen aan het malen, geen idee wat meer de volgende ochtend haha. Probeer nu niet meer te drinken vanaf 1900/20;00 maar ook dat helpt weinig, ben zo verrot dat ik overdag weinig gedaan krijg

9 dagen geleden

Ik had dit ook, maar mijn HB bleek laag te zijn. Sinds ik ijzer tabletten op recept slik, val ik ook weer in slaap

9 dagen geleden

Herkenbaar… En net als ik goed lig moet ik plassen! Mij heeft het ziekenhuis/ gynaecoloog mij aangeboden om 1 a 2 maal opgenomen te worden met een cocktail van pijnstiller met slaapmiddel om eens door te slapen. ( ik heb een hele pijnlijke buik steeds vandaar de pijnstiller) daarom slaap ik niet.. wellicht iets om te vragen

9 dagen geleden

Helaas herkenbaar ja… sinds 2 weken zie ik ieder uur ‘s nachts. En dan ‘s ochtends rond 6:30 staat mijn peuter alweer aan bed. 😥

9 dagen geleden

Ik had dit ook! Bij mij werken magnesium pillen en magnesium spray samen met ademhalingstechnieken als ik wakker word in de nacht! 5 in, 5 uit en 5 vasthouden. Hoop dat iemand hier iets aan heeft!

9 dagen geleden

Same.. ik lig in geen enkele houding lekker. Als ik op m’n zij lig word ik na een uur wakker van pijn in mijn heup en op m’n rug van pijn in m’n bekken. En elke 2 uur plassen. Ben zooo moe

9 dagen geleden

Geen tips, wel herkenning… ik word elk uur wakker om te plassen en soms duurt het meerdere uren tot ik weer in slaap val (vaak net 10 minuten voor de wekker dus daar heb ik niks aan). Denk dat het een combinatie is van hormonen en fysieke ongemakken…

9 dagen geleden

Ja helaas heel herkenbaar. Ik moet iedere 2 uur plassen, lig vaak tussen 04:00-06:00 wakker en mn peuter wekt ons om half 7. Heeeel vermoeiend en zwaar.. maar helaas wel “normaal” voor 3e trimester 🥴😢

9 dagen geleden

Herkenbaar! Slaap van 23:00 tot 03:00 dan blijf ik wakker tot 06:00/07:00 en dan val ik weer in slaap tot 09:00 ongeveer 😵‍💫

9 dagen geleden

Herkenbaar! Je lichaam past zich aan aan de baby en het ritme straks, kan je alvast wennen aan weinig slaap😫 Super frustrerend!