Hoi meiden,
Hoe gaan jullie baby’s slapen? Onder een dekentje, slaapzak, Puckababy,inbakerdoek? Ben even nieuwsgierig waarom jullie hiervoor hebben gekozen en of de nachten bijv met een puckababy veel beter ging of niet.
Alvast bedankt!
Wij beginnen ook met laken+deken. Maar bij onze dochter al wel vrij snel gestart met puckababy piep (met daaroverheen dan wel laken/deken). Hier sliep ze toen wel veel rustiger. Dus heb nu ook alles al weer klaar liggen
Eerst lakentje en dekentje in cosleeper en daarna ledikant soms even proberen. Ik heb wel slaapzakjes al aangeschaft maar zit ook erg in twijfel hoe en wat... het is m'n eerste kindje dus lees graag mee voor tips!
Het is mijn 1e kindje, maar heb wel voor de zekerheid via vinted een puckababy aangeschaft mocht het nodig zijn! Slaapzak heb ik ook al aangeschaft maar zie gaan we in het begin nog niet gebruiken!
We gaan beginnen in de ledikant met een laken en een dekentje
Puckababy met warm dekentje omdat de puckababy piep heel dun is. Bij ons vorige kindje ook zo gedaan. Merkte dat ze zich heel geborgen voelen in de puckababy en dan rustiger slapen.
Puckababy voor eerste 3 maanden. Fleecedekentje eroverheen. Dat ging ook goed bij mijn eerste. Ze zijn nog niet zo bewegelijk dan.
Na die 3 maanden heb ik haar een slaapzak aangedaan, zodat ik het inbakeren niet hoefde af te bouwen. Ging ook goed. Deken strak over haar heen zodat ze nergens heen kon.
Toen ze bewegelijker werd ging de deken eraf. Wel ideaal nu met de zomer periode dan tegen die tijd.