9 Reacties
13 dagen geleden
Geen tips helaas, wel herkenning. Elke nacht lijkt korter te worden terwijl de ongemakken gestaag toenemen. Plassen, baby's die een bokswedstrijd aan het beoefenen zijn, pijnlijke bekken, onrustige benen. Noem maar op. Ik blijf mezelf vertellen dat het einde in zicht is, en dat het voor een goed doel is, maar makkelijk is het niet 馃槴
13 dagen geleden
Misschien helpt het als je je bedenkt dat je lichaam je al vast voorbereid voor als de baby er is. Dan moet je er ook geregeld uit voor voedingen en je bent hyper alert voor als de baby huilt.
Verder voel ik mij ook super oncomfortabel in bed lately.. slaap slecht en ben dan overdag ook heel erg prikkelbaar. niet echt tips dus.. ik praat er veel over met mijn vriend en hij geeft mij geregeld kriebels op mijn rug zodat ik mij minder gestresst voel.
13 dagen geleden
Herkenbaar! Ik ben sinds 3 uur nu al klaar wakker. Uiteindelijk na heel veel draaien toch maar naar beneden gegaan voor een theetje maar jeetje wat slaap ik de laatste weken slecht :(
12 dagen geleden
Herkenbaar dat wakker worden van het warm hebben. Ik sliep ook echt een week super slecht. Telkens draaien en warm wij hebben nu de airco aangezet in de slaapkamer en sinds dien slaap ik zoveel beter. Normaal heb ik het snel koud maar ik ga hier echt beter op momenteel鈽猴笍
12 dagen geleden
Raam open, zomerdekbed er op? :)
Meer drinken tot de namiddag, dan afbouwen en stoppen 2 uur voordat je gaat slapen. Dan heb je wel voldoende vocht, maar niet dat eeuwige nachtelijke plassen.
Bij mij helpt het ook om overdag niet te slapen (wel liggen/wat rust pakken maar dus niet in slaap vallen), eerder naar bed maar niet al te vroeg. Geen beeldscherm, wel lezen, of massage door partner.
En op regelmatige tijd weer uit bed komen, ik slaap niet uit want dan voel ik me fysiek waardeloos.
Eventueel magnesium (pillen en olie) voor rusteloze benen.
En berusting dat het er bij hoort.... helaas..
12 dagen geleden
Wanneer ik er 's nachts uit moet voor peuterzoon (nachtmerrie, dorst, verzin het, hij is luid haha), ben ik eigenlijk wel ok茅. Kan ik er met een doel uit en meteen ook even naar de wc.
Bij geen kind helpt even een kort huishoudelijk taakje zoals was opvouwen ook. Daarna slaap je soms weer beter.