12 Reacties

gisteren

Herkenning hier! Onze meid wordt over 2 weken 1 jaar en is altijd al een hele goede slaper geweest. Nu vaak wakker ‘s nachts en dan ook prima voor 2 of 3 uur. Na een fles valt ze vaak wel in slaap, maar ook niet altijd. Vannacht heeft ze inderdaad ook maar bij ons in bed geslapen zodat we zelf nog een beetje konden slapen… Ik gooi het op een fase 🙏🏼

gisteren

Kiezen??

gisteren

12 maanden is er een slaapregressie geloof ik, en kan verlatingsangst weer ff pieken + ind kan kiezen zijn als hij ook andere signalen vertoont

gisteren

Ons zoontje wordt 24 december 1 en slaapt nu al bijna twee maanden bij ons in bed. Als we hem in z’n eigen bed leggen, met handje vast houden tot hij in slaap valt word hij minimaal elk uur 1 keer wakker en moeten we er bij blijven zitten. Dus heel herkenbaar. Wij kozen voor slaap. Hoop zó dat dit vanzelf over gaat!

gisteren

Reactie op MCGroeneveld

Ons zoontje wordt 24 december 1 en slaapt nu al bijna twee maanden bij ons ...
Grappig, ons zoontje is ook 24 december jarig. Zal wel aan de datum liggen 😜

gisteren

Oh die vab mij ook 24 dec .. en zelfde probleem haha.

gisteren

Is er iets gewijzigd in zijn slaap overdag? Wellicht teveel of weinig slaap of te lang wakker kan ook meespelen.

gisteren

Wat zijn tijden van slaapjes overdag? En hoeveel wordt er gegeten overdag?

gisteren

Hoeveel slaapt hij overdag? Onderschat evt verlatingsangst niet. Ons zoontje heeft er overdag weinig last van, kan gewoon deur uitlopen zonder gemekker, maar merk dat hij snachts vanuit het niets nabijheid zoekt, altijd onwijs goede slaper geweest en nu paar nachtjes rommelig en ook vaak huilen zodra ik m neerleg. Tis een fase 🥹🥱

gisteren

Ik herken dit! Mijn dochter slaapt sinds een paar dagen opeens niet meer. Ik blijf sowieso al altijd bij haar tot ze in slaap valt, maar nu gaat ze rustig 1/1,5/2uur huilen! Echt met flinke tranen. Je kan ook totaal niet meer praten met haar ze is echt helemaal overstuur. Ik probeer haar echt op alle manieren te troosten maar t werkt gwn niet. Een flesje drinkt ze sowieso eerst, maar slapen gaat daarna dus nog steeds niet. Ook word ze opeens meerdere keren per nacht wakker. Tis echt heftig gewoon. Vooral omdat ik ook niks kan doen voor der terwijl ze zo overstuur is! 😢

gisteren

Mijn tweeling 23/11 heeft dit nu precies 4 weken. Zou 2/6 weken zijn dus hopelijk is het snel voorbij... 🥲

gisteren

Tussen de 9 en 12 mnd is er een slaapregressie, wij hebben m gehad met 11 maanden en daarna kwamen gelijk de kiezen door. De laatste kies is nu net door, slapen gaat weer iets beter. Als ze in de nacht wakker wordt dan leg ik haar altijd aan (bv) want anders weet ik dat ik er een half uur later weer naar toe kan, dan wordt ze idd iedere keer als ik haar weg leg weer wakker