11 Reacties

10 dagen geleden

Ik zie geen foto

10 dagen geleden

Reactie op Kela99

Ik zie geen foto
Oeps vergeten toe te voegen

10 dagen geleden

Dit lijkt me afscheiding. Slijmprop is echt een stuk groter en vaak met wat bloed gemengd.

9 dagen geleden

Dit lijkt gewoon op afscheiding. Als je de slijmprop verliest denk je oooh dit is het! Is veel groter en vaak wat roziger van kleur.

9 dagen geleden

Gok afscheiding, herken het van zelf.. hoe verder ik in de zwangerschap ben hoe meer het wordt. Ik heb zelf de slijmprop verloren en die is een stuk groter en een klodder. Ik had het met vrij wat bloed.

9 dagen geleden

Je kunt de slijmprop in delen verliezen, ik verloor hem de vorige keer ook in delen. Was niet echt rozig ofzo. Is het echt taai en een beetje een vlies? Afscheiding kan dikker zijn, maar niet echt taaiig toch? Bij twijfel even je VK contacten? 😊

9 dagen geleden

Nee, lijkt me afscheiding. Vorige zwangerschap verloor ik ook slijmprop met 36 weken, was veel groter met wat bloed. De bevalling is trouwens toen niet vanzelf begonnen 🤣

9 dagen geleden

Je afscheiding word steeds wat dikker. Puur om de boel te beschermen. Mocht het gaan ‘ruiken’ of ‘jeuken’ dan kan het ook zijn dat het een schimmel is bijv.

9 dagen geleden

Lijkt op de slijmprop, een gedeelte ervan. Herken het van de vorige zwangerschap

9 dagen geleden

Reactie op ChristinaLCM

Lijkt op de slijmprop, een gedeelte ervan. Herken het van de vorige zwanger ...
Wel heh.. heb hem eerder verloren maar toen was hij doorzichtig/wit en een stuk groter, nu is hij kleiner en wat meer geel. Voel me niet lekker. Heel duizelig, koud, misselijk, buikpijn, slapjes, maagzuur, steeds aandrang naar wc (beide dingen🤣) diarree continu gespannen maar net geen harde buik. Voel me gewoon niet lekker, een beetje vaag/grieperig.

9 dagen geleden

Ik zat vorige week donderdag in het ziekenhuis ter controle omdat ik delen van mijn slijmprop verlies. Toen 35 weken. Alleen dat zag er wel iets slijmeriger uit en groter met een beetje bloed vermengd. Ze gaven aan dat je in delen je slijmprop kan verliezen. Dus is gewoon verder afwachten🙂