13 Reacties

19 dagen geleden

Hier het zelfde als. Ik eenmaal wakker wordt door plassen of door me 1e kindje ( 6 jaar ) dan ben ik gewoon 2 uur tot een uur wakker .. ik ben 35+2 🩷🎀

19 dagen geleden

Goedemorgen! Sinds 03:44 niet meer in slaap gekomen. Nu scrollend op de bank. Helaas geen gouden tip. Misschien ademhalingsoefeningen? Heb je ergens last van? 34+ 4 Moet zelf over 2 uur naar werk 😕

19 dagen geleden

Reactie op elta

Goedemorgen! Sinds 03:44 niet meer in slaap gekomen. Nu scrollend op de ban ...
Heel vervelend…

19 dagen geleden

Reactie op elta

Goedemorgen! Sinds 03:44 niet meer in slaap gekomen. Nu scrollend op de ban ...
Dat is de reden waarom ik nu al met verlof ben zo kan ik niet meer functioneren op mijn werk.. goed om jezelf denken..

19 dagen geleden

Ik ga vaak nog een keer terug naar bed ergens op de dag, anders trek ik het ook niet. Bijna elke ochtend rond 4 uur wakker, soms val ik weer in slaap rond 6 uur en soms ook niet. Ik heb wel het geluk dat mijn man redelijk flexibel is en ook gedeeltelijk thuis werkt. Hij kan dan voor de oudste zorgen. Ik weet niet hoe jouw situatie is? Ik ben wel gedeeltelijk ziek gemeld op werk dus heb daardoor ook meer rust en tijd om overdag wat slaap in te halen. Laatste weekje dan lekker verlof, kan niet wachten!

19 dagen geleden

Reactie op KBM1992

Ik ga vaak nog een keer terug naar bed ergens op de dag, anders trek ik het ...
Ja ik ga vandaag ook nog weer proberen te slapen.. ik ben sinds 1 week met verlof. Dit is gelukkig mijn eerste dus heb geen andere verplichtingen behalve mijn honden maar gelukkig is mijn partner vandaag vrij :)

19 dagen geleden

Reactie op 9weekjes

Ja ik ga vandaag ook nog weer proberen te slapen.. ik ben sinds 1 week met ...
Dat is fijn! Het is natuurlijk wel echt vervelend dat we slecht slapen maar moeder natuur heeft dit ook zo bedacht om er voor te zorgen dat we straks alert zijn in de nacht voor onze newborn.. Het zal wel ergens goed voor zijn 😅

19 dagen geleden

Reactie op KBM1992

Dat is fijn! Het is natuurlijk wel echt vervelend dat we slecht slapen maar ...
Nou wat dat betreft ben ik er helemaal klaar voor… hoop toch nog op een wonder middel die mij snachts nog even laat slapen… duimen maar🙈

17 dagen geleden

Bijna half vijf en alweer bijna twee uur wakker van de bekkenpijn en honger 🫠 ben nog niet met verlof (nog twee dagen!) maar ik denk dat ik wel ga thuiswerken vandaag, zodat ik tussendoor kan gaan liggen...

17 dagen geleden

Slaap zelf ook al sinds 6 weken slecht. Hier helpt het om podcast op te zetten en te accepteren dat ik misschien niet meer zal slapen. Partner ligt nu, super ongezellig, vaak op logeerkamer vanwege mijn gesnurk (lang leve zwangerschap!). Dus ik kan wel even flink woelen en met kussens in de weer om comfortabel te liggen. Lig je wel lekker? Ik had lang dat ik niet echt lekker lag maar niet teveel durfde te draaien en doen om partner niet wakker te maken.

16 dagen geleden

Ja, herkenbaar! Ik slik nu magnesiumpillen voor de nacht en neem af en toe een magnesiumbad voor het slapengaan... dat lijkt te helpen! Ik slaap over het algemeen beter door en beter weer in als ik toch wakker wordt. Proberen waard!