7 Reacties

7 dagen geleden

Ik heb het bedje zo opgemaakt: matras(hoes), molton, matrasbeschermer / aerosleep, hoeslaken, laken (heb nog geen dekentje, bij ons op de kamer is het altijd veel te warm, rond 20-22 graad, dat is ook als ik de raam veel open, plus ik wil de baby straks ook inbakeren en dat is een extra laag. Als het anders moet /aangeraden wordt door de kraamzorg, dan hoor ik het graag. Voor nu is het prima en ik kijk ernaar met meer rust dan alleen op een leeg bedje/ matras馃き. Het helpt ook dat het een tweede baby is, ik ben zelf minder onzeker en geloof dat als iets echt fout is, ik hoor het zeker van de kraamzorg. 馃槈馃憤

7 dagen geleden

De kraamzorg zei bij ons tijdens de intake: maak het bedje voor de bevalling vooral op voor de sier. Daarna zullen wij wel helpen met de juiste manier voor de spullen die jullie hebben. Dus ik heb de "hoe moet ik dit opmaken" losgelaten en hoor het wel van de kraamzorg :)

7 dagen geleden

Deze beschermer ken ik niet. Die van aerosleep wordt afgeraden te gebruiken met kruiken, dus die heb ik nog even apart gehouden. Je hoort het vanzelf wel van de kraamzorg :) ik weet hoe het bedje op te maken, maar vind kort opmaken lastig inschatten. Komt wel goed dan.

7 dagen geleden

Als hij waterdicht is moet je uitkijken. Het gaat erom dat als je kruik lekt het water niet wegloopt omdat de beschermer waterdicht is. Met als gevolg dat je baby in gloeiend heet water ligt

7 dagen geleden

Ik heb zelf in de cosleeper geen aerosleep. Pas als de baby naar het ledikantje gaat, gaat de aerosleep erop en dan heeft ze al geen kruik meer nodig

7 dagen geleden

Een matrasbeschermer wordt bij mijn weten sowieso vaak afgeraden, omdat het slecht lucht doorlatend is en daardoor moeilijker om temperatuur goed te reguleren. In mijn ervaring met de 1e ook echt totaal niet nodig geweest, matras is bijna nooit vies geweest en anders kun je de matrashoes vaak ook prima wassen.

6 dagen geleden

Thanks meiden!