10 Reacties

24 dagen geleden

Ben inmiddels trouwens 30+5 weken zwanger

24 dagen geleden

Hier inmiddels bevallen hg zwangerschap met sonde en helaas na me bevalling nogsteeds nodig je mag altijd een praatje maken

24 dagen geleden

Reactie op emmely1997

Hier inmiddels bevallen hg zwangerschap met sonde en helaas na me bevalling ...
Ik heb inderdaad ook HG zwangerschap. Maar het ging een periode best oke. Nog steeds medicatie, maar het lijkt nu vooral een psychische blokkade te zijn. Veel mee gemaakt, bevallen met 19+6 van onze dochter, daarna nogmaals miskraam met 9 weken... en het lijkt nu dat de paniek en angst zorgt voor de blokkade... Werd bij jou de sonde in het ziekenhuis geplaatst? Had je echt thuiszorg? En had je hem continue of porties?

24 dagen geleden

Reactie op kusjestanja

Ik heb inderdaad ook HG zwangerschap. Maar het ging een periode best oke. ...
In het ziekenhuis eerst in me maag maar die bleef er uit komen daarna in me darme 2x 2de keer vast geklipt maar die is na al dat spugge er ook uit gekomen was niet leuk dat plaatsen die in me darme dat ik zij wil niet meer inmiddels 2weken en 1dag bevallen en al 15 kilo kwijt vandaar de sonde weer deze is nu wel thuis geplaatst alles via de diëtist en huisarts nu

24 dagen geleden

Reactie op kusjestanja

Ik heb inderdaad ook HG zwangerschap. Maar het ging een periode best oke. ...
Ik heb heel me zwangerschap gespuugd en vaker op een dag

24 dagen geleden

Reactie op emmely1997

Ik heb heel me zwangerschap gespuugd en vaker op een dag
Oh jemig, heftig... Snap dat je dan ook echt de sonde mee gaat spugen. Ben je door de HG ook eerder ingeleid of niet? En 15 kilo in 2 weken is onwijs veel. Gaat natuurlijk sowieso wel wat af doordat de kleine eruit is, maar niet zoveel. Ik ben nu in 8 dagen weer 5 kilo kwijt. Terwijl het juist nog best oke ging. Maar daarom besloten dat ik sondevoeding moet krijgen

24 dagen geleden

Reactie op kusjestanja

Oh jemig, heftig... Snap dat je dan ook echt de sonde mee gaat spugen. Ben ...
Ik ben met 37 weken ingeleid heb ook pretnison als laatste red middel gekregen in me zwangerschap van de gyn

24 dagen geleden

Reactie op emmely1997

Ik ben met 37 weken ingeleid heb ook pretnison als laatste red middel gekr ...
Hielp dat? Hoor er best goede verhalen over eigenlijk

24 dagen geleden

Reactie op kusjestanja

Hielp dat? Hoor er best goede verhalen over eigenlijk
Spuugde daardoor minder maar echt goed is het niet natuurlijk 🙈

24 dagen geleden

Reactie op emmely1997

Spuugde daardoor minder maar echt goed is het niet natuurlijk 🙈
Neee klopt. Maar wel fijn dat het spugen iets minder werd