19 Reacties

9 maanden geleden

Babygym vind ze prachtig

9 maanden geleden

Freddie de vuurvlieg! Acitiviteiten kubussen en boekjes. Speelmat met gekleurde dingen eraan waar ze naar kan grijpen (playgro loopy loops bal is hier dé hit) en van die gekleurde loops die je overal aan kan hangen.

9 maanden geleden

Ik vind het ook lastig. Ook omdat hij nog niks vast kan houden. Jullie baby’s wel?

9 maanden geleden

Reactie op rjv1997

Ik vind het ook lastig. Ook omdat hij nog niks vast kan houden. Jullie baby ...
Ik denk dat je dat juist met dit soort speelgoed oefent (: Freddie de vuurvlieg is heel uitnodigend met allemaal kleuren, patronen, stofjes en knispers. Eerst zal hij misschien alleen ernaar kijken, dan proberen ernaar te grijpen en uiteindelijk gaan vastpakken!

9 maanden geleden

Reactie op rjv1997

Ik vind het ook lastig. Ook omdat hij nog niks vast kan houden. Jullie baby ...
Ja hier wel, ze grijpt gericht naar de speeltjes van de babygym

9 maanden geleden

Met knisperboekjes en een tutdoekje kan hij zich vast goed vermaken. Goed om te oefenen met dingen vastpakken en hij kan er lekker op sabbelen :)

9 maanden geleden

Lamaze kapitein kalamari, freddy vuurvlieg, poppemeisje etc. Vind ze hier heel erg leuk. Verschillende textuurtjes, kleurtjes, geluidjes alles in 1. Wij hebben de kapitein, gaat overal mee naar toe nu!

9 maanden geleden

‘Sensory play’ is ook super leuk. Als je dit opzoekt zijn er super veel leuke dingen om mee te spelen waardoor ze ook hun eigen lichaam beter leren kennen en besturen. En vaak gewoon met dingen die je al in huis hebt

9 maanden geleden

Hier vind ze de napratende cactus geweldig van temu🥰. En een zachte giraf rammelaar van ikea probeerd ze nu vast te houden. Voorheen pakte ze alleen mijn mouw 😅 en de spuugdoek☺️

9 maanden geleden

Dit soort activiteiten vindt ze erg interessant.

9 maanden geleden

Oball is een dikke hit, waterspeelmat ook leuk! En de boxmobiel!

9 maanden geleden

We hebben Freddie de vuurvlieg gekregen van kraamvisite dat is een grote hit. We hebben een babybjorn stoeltje met draai speelgoed erop. Een Fabeltjeskrant baby gym via marktplaats Sophie de giraffe bijtring Fisher price activity center in de box Een stoffen bal van de Hema met rammel erin Een knisperboekje van little Dutch We bieden niet teveel speelgoed tegelijkertijd aan. Max 3 verschillende speeltjes per dag en meerdere dagen dezelfde speeltjes, dan wisselen we er vaak 1 voor een andere. Is ze niet teveel overprikkeld en krijgt ze de kans ze te ontdekken

9 maanden geleden

Reactie op jhzzee

Ik denk dat je dat juist met dit soort speelgoed oefent (: Freddie de vuurv ...
Ah top, die hebben we wel! Er hangt ook een speelgoedje voor hem als hij in de newbornset van de tripp trapp zit. Zie nu soms wel 1 handje er naar toe gaan

9 maanden geleden

Reactie op rjv1997

Ah top, die hebben we wel! Er hangt ook een speelgoedje voor hem als hij i ...
Wij hebben freddie de vuurvlieg hangen aan de newbornseat, dat is echt een dikke hit!!

9 maanden geleden

Reactie op Chlo-

Lamaze kapitein kalamari, freddy vuurvlieg, poppemeisje etc. Vind ze hier h ...
Kapitein is fantastisch. Mijn oudste speelt er soms nog mee. En met het ooglapje kun je kiekeboe spelen. Voor onderweg hebben we van Lamaze de knoop, zelfde idee als de kapitein, maar dan wat handzamer. Zelfde plezier.