2 Reacties

3 uur geleden

Wij hebben ook niet veel speelgoed. Een paar knuffels, wat houden speelgoed en blokken. Ze vindt alles dat geen speelgoed is toch mooier. Elke dag iets anders uit de keuken 馃槀 ze vermaakt zich heel goed met dingen ergens uithalen, dus gister heb ik een doos gevuld met allemaal willekeurige spulletjes. Van een pollepel, schone sokken, een haarband, een leef dvd hoesje, etc. Dan is ze zo een half uur zoet om dat eruit te halen en te ontdekken. Ik merk wel dat ik het zelf bij tijd en wijle ook lastig vind hoor. Onzeker of ze zich niet gewoon verveelt. Stil zitten in de wagen, auto of draagzak vindt ze niks dus met wandelen doe ik haar niet echt een plezier. Ik kijk er naar uit dat ze straks kan lope en dat we lekker samen naar de speeltuin kunnen oid :)

1 uur geleden

Blokken, auto's, ballen. Ik geef hem ook kommetjes en bakjes en geef hem dingen die hij er dan in en uit kan halen. Dan is hij soms minutenlang zoet. Voor zijn verjaardag heeft hij een gymtoestel gekregen met klimrekje en glijbaan. Voor zijn oudere broer hadden we al een keukentje. Deurtjes open, iets er in doen, er uit halen, deur weer dicht enz. bevalt ook erg goed. Maar je kunt ook een deur maken in een grote doos. Ze hebben weinig nodig. Verder een dutje in de ochtend en middag, daar zit nog wel ritme in hier. Hij is bij ons nog niet toe aan 茅茅n middagdut. (Een kind van 1+ is een dreumes, nog geen peuter)