12 Reacties

6 dagen geleden
Hier ook dochter, uitgerekend 11-12, geboren 19-12 zit er al sinds 13 maart in. Hoop dat het snel voorbij is😅

5 dagen geleden
Hier ook! Uitgerekend 25-12, geboren 18-12. Maar precies dit ook, terwijl hij altijd zelf in slaap kon vallen lukt het hem nu niet meer en indd wat “humeurig” en meer willen drinken.

5 dagen geleden
Jaaaa hier ook! Of het sprong 4 is of de slaap regressie of beide, geen idee maar het is wel pittig. En dan ook nog dat kut uur erbij.. 😫

5 dagen geleden
Hier ook begonnen vandaag denk ik zoon geboren 23-12 uitgerekend 31-12.. meer huilen nu niet in co sleeper willen minder drinken per keer, hopelijk gaat dit niet weken duren voor ons kindje

4 dagen geleden
Oja sprong 4 en de 4 maanden slaapregressie. Vind het echt pittig. Z'n slaapjes overdag zijn kort en savonds ineens wat vaker wakker, onrustig en spontaan hard huilen. Merk wel dat hij hard bezig is met te willen omrollen. Dus die ontwikkeling houd hem bezig ;-)

4 dagen geleden
Hier ook sinds 2 dagen ontzettend onrustig. Mijn zoontje is 13-12 geboren (16-12 uitgerekend) en slaapt nu opeens ontzettend onrustig en is elke 2 uur wakker, hij lijkt veel honger te hebben maar valt al snel in slaap aan de borst. Daarna wil hij niet meer in de cosleeper of wordt heel snel wakker dus voornamelijk op mij laten slapen. Poeh, best pittig! Ik hoop dat dit niet te lang duurt!

4 dagen geleden
Reactie op Nachtegaal
Jaaaa hier ook! Of het sprong 4 is of de slaap regressie of beide, geen ide ...
Precies dat! Nog kortere en meer hazenslaapjes en vaak wakker s'nachts. Het hele kleine beetje ritme wat er nog was, is om zeep geholpen door de zomertijd...😵
Het is maar een fase....🤪