8 Reacties

Hier preciesss hetzelfde! Ik heb mezelf maar erop ingesteld dat het tijdelijk is en vast een reden heeft want ik merk dat als ik erover ga nadenken het ook niet beter wordt 😁😁 Stay positive: alles is tijdelijk 🩷🙏🏼😇

13 uur geleden

Reactie op GoudenHemelsblauw517880

Hier preciesss hetzelfde! Ik heb mezelf maar erop ingesteld dat het tijdeli ...
Slaapt hij/zij ook steeds bij jullie nu? Overdag ging altijd nog goed, tot 3 dagen geleden 😵‍💫

13 uur geleden

Ja hier ook! Vorige week 2 dagen geen middagdut, slaapt al avonden bij mij in het grote bed (voorheen was dat pas rond 02.30) Gillen, huilen, krijsen... noem t maar op. Ik ben op! Laat dit maar heel gauw voorbij zijn

13 uur geleden

Reactie op AngstlozeTijger640635

Ja hier ook! Vorige week 2 dagen geen middagdut, slaapt al avonden bij mij ...
Ja irritant hè.. ik gisteren ook 2u bezig geweest voor een middag dutje.. en nu vanavond sliep die eerst 1.5u en nu ieder kwartier wakker 😩
Ow is dat het.., hier al een week of drie aan de gang gelukkig sinds zaterdag wel weer een flink stuk van de avond in z’n eigen bed. Maar hoort en ziet alles normaal zo in slaap aan de borst maar nu Pfft helpt ook niet mee dat de andere twee vakantie hebben😜

3 uur geleden

Herkenbaar. Doorslapen kan je hier ook op 1 hand tellen. Hij werd meestal 1x wakker in de nacht maar nu zelfs 2x. In zijn eigen bed is ineens ook drama. Dus ook bij ons in bed. Die gebroken nachten zijn wel echt pittig!

Reactie op sharont1993

Slaapt hij/zij ook steeds bij jullie nu? Overdag ging altijd nog goed, tot ...
Nee ik probeer haar echt op eigen bed te leggen. Dan maar slapeloze nachten maar ik wil niet dat ze eraan wend om bij ons te slapen

Reactie op sharont1993

Slaapt hij/zij ook steeds bij jullie nu? Overdag ging altijd nog goed, tot ...
‘s nachts wel tussen in ik slaap liever dan dat ik uren wakker ben ‘s nachts word ik zelf ook niet gezelliger van en hij slaapt ook beter🫣overdag gaat het nog wel goed in z’n eigen bed